کد خبر: ۶۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین در کالیفرنیا و ایالات متحده افزایش یافته است، البته شاید به اندازه اروپا و چین نباشد.


گروه بین الملل: فروش خودروهای الکتریکی و پلاگین در کالیفرنیا و ایالات متحده افزایش یافته است، البته شاید به اندازه اروپا و چین نباشد.

به گزارش خبرخودرو، طبق آمار جدید، فروش خودروهای الکتریکی (از جمله وسایل نقلیه تمام الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیدروژنی) در سه ماه اول 2021با 35٪ افزایش نسبت به سال گذشته به 59 هزار و 58 دستگاه رسیده است.

سهم بازار تقریباً 9.2 درصد بود. این بهترین نتیجه سه ماهه است و با توجه به بد بودن سه ماه دوم 2020و به دنبال آن روند فروش در ادامه سال باید به مراتب بهتر از 2020 باشد.

رانندگان خودروهای الکتریکی می توانند از بیش از 73 هزار و 400 نقطه شارژ (AC و DC) در کالیفرنیا استفاده کنند (چند هزار دستگاه بیشتر از پایان سال 2020)، که به معنای یک نقطه شارژ برای بیش از 11.7 خودروی الکتریکی است (این تعداد در حال افزایش است). تعداد ایستگاه های هیدروژن نسبت به پایان سال 2020 دو مورد افزایش یافته است - از 45 ایستگاه به 47 ایستگاه که هنوز هم تعداد نسبتاً کمی است.

فروش ایالات متحده در سه ماه اول 2021حدود 131 هزار و 240 دستگاه تخمین زده شده است، این بدان معناست که کالیفرنیا حدود 45٪ سهم را در اختیار دارد. تعداد کل پلاگین های امسال ممکن است در کالیفرنیا به 1 میلیون و در ایالات متحده به بیش از 2 میلیون برسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"