کد خبر: ۶۱۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فروش و زیرساخت خودروهای الکتریکی ایالات متحده، دقیقاً مانند جمعیت، بسته به ایالت بسیار متفاوت است، اما اساساً هر منطقه با سرعت خاص خود به جلو حرکت می کند.


گروه بین الملل: فروش و زیرساخت خودروهای الکتریکی ایالات متحده، دقیقاً مانند جمعیت، بسته به ایالت بسیار متفاوت است، اما اساساً هر منطقه با سرعت خاص خود به جلو حرکت می کند.

به گزارش خبرخوردو، از مارس 2021، تعداد 25 ایالت در آمریکا حداقل 1000 نقطه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی غیر مسکونی (دولتی و خصوصی)، شارژر AC سطح 2 یا DC (از جمله شبکه تسلا سوپرشارژ) داشتند.

در برخی از بازارها، مانند کالیفرنیا (بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی)، در حال حاضر حدود 37 هزار نقطه شارژ وجود داشت، در حالی که در 25 ایالت کمتر از 1000 وجود دارد. در آلاسکا، فقط 69 نقطه شارژ وجود دارد.

همچنین یک یافته جالب این است که در اوکلاهما، سهم شارژرهای DC با 64٪ (668 مورد از 1044 مورد کل) بیشترین است. این بد نیست، زیرا کالیفرنیا بیش از 5500 نفر دارد.

حدس می زنیم که در ایالت های کم جمعیت، اما بزرگ، سهم شارژرهای DC نسبتاً زیاد باشد تا نیاز سفرهای طولانی را برطرف کند.

البته تعداد نقاط شارژ برای گفتن زیرساخت شارژ کافی نیست، زیرا به تعداد خودروهای الکتریکی پلاگین و تراکم بستگی دارد. امیدواریم که در آینده نیز شاهد چنین مقایسه ای باشیم. زیرساخت شارژ باید احتمالاً 100 برابر بیشتر شود تا امکان تغییر کامل ICE به BEV فراهم شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"