کد خبر: ۶۱۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: در طی تماس گزارش مالی سه ماه اول سال جنرال موتورز با سرمایه گذاران، یک تحلیلگر دویچه بانک به طور خاص در مورد سیلورادو الکتریکی سوال کرد.


گروه بین الملل: در طی تماس گزارش مالی سه ماه اول سال جنرال موتورز با سرمایه گذاران، یک تحلیلگر دویچه بانک به طور خاص در مورد سیلورادو الکتریکی سوال کرد.

به گزارش خبرخودرو، جنرال موتورز انتظار تقاضای زیادی برای سیلورادو الکتریکی دارد. وی معتقد است که پلتفرم اولتیوم می تواند به شرکت در دستیابی به رهبری بازار کمک کند.

در ماه آوریل، شورولت سیلورادو الکتریکی را تأیید کرد. این مدل را در کنار جی ام سی هامر الکتریکی در تاسیسات صفر ساخت کارخانه دیترویت-همتامراک خواهد ساخت. هر دو بر روی پلتفرم اولتیوم سوار خواهند شد و هدف این خواهد بود که سیلورادو الکتریکی برد تقریبی 400 مایل (644 کیلومتر) داشته باشد.

مارک روس، رئیس جنرال موتورز هنگام رونمایی سیلورادو الکتریکی گفت: "وسایل نقلیه ای که از کارخانه زیرو می آیند، جهان و نحوه نگاه جهان به وسایل نقلیه الکتریکی را تغییر می دهد. جی ام سی هامر الکتریکی شاسی بلند به عضو ثابت خود در قلمرو سوپر کامیون های واقعی پیوست و شورولت تمام آنچه را که خریداران وفادار وانت شورولت در مورد سیلورادو دوست دارند را در یک وانت الکریکی قرار می دهد که مشتریان خرده فروشی و تجاری را به وجد خواهد آورد."

درباره زمان عرضه سیلورادو الکتریکی جزئیاتی در دست نیست. با توجه به اینکه بر روی پلتفرمی متفاوت از پیکاپ فعلی سوار می شود، احتمال تفاوت های عمده در استایل بین دو مدل وجود دارد.

جنرال موتورز در حال سرمایه گذاری 2.2 میلیارد دلار برای تأسیسات دیترویت-همتامراک است تا این کارخانه را به قطب اصلی تولید خودروهای الکتریکی این خودروساز تبدیل كند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"