کد خبر: ۶۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: شورولت سیلورادو مدل 2022 به روز شده در کوهستان برای آزمایش در ارتفاع زیاد دیده شده است.


گروه بین الملل: شورولت سیلورادو مدل 2022 به روز شده در کوهستان برای آزمایش در ارتفاع زیاد دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، استتار جلو و عقب وانت به روز شده را پوشش می دهد و عملکرد بسیار خوبی در پنهان کردن تغییرات دارد.

انتظار می رود به روزرسانی های بزرگتر در داخل وانت اعمال شده باشد. شایعه شده است که تغییرات اساسی در فناوری انجام می شود. انتظار داشته باشید که کابین شباهت زیادی به جدیدترین مدل سابربن داشته باشد. تصویری از سیرا دنالی تازه شده نشان می دهد که یک سرعت سنج دیجیتال در آن تعبیه شده است. تریم های بالای سیلواردو نیز می توانند از این صفحه برخوردار شوند.

تصاویر جاسوسی اخیر نشان می دهد که شورولت در حال توسعه یک سیلورادو ZR2ناهموار است. از نظر ظاهری دارای ارتفاع سواری بلندتر و لاستیک های دکمه دار است. گفته می شودکه دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 است که 420 اسب بخار قدرت (313 کیلووات) تولید می کند. نزدیکترین رقبا احتمالاً وانت هایی مانند فورد F-150 ترمور و رم 1500 ربل خواهند بود.

جنرال موتورز به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا، معرفی بسیاری از محصولات تازه شده از جمله سیلورادو و سیرا را به عقب انداخت. وانت به روز شده باید به زودی رونمایی شود و مطمئناً قبل از پایان سال به فروش می رسد.

شورولت همچنین در حال کار بر روی یک سیلورادو الکتریکی است. اگرچه، احتمالاً هنوز چندین سال با رونمایی و عرضه آن فاصله دارد. این شرکت دامنه هدف را، 400 مایل تعیین کرده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"