کد خبر: ۶۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اگر یک کراس اوور جمع و جور بیوک می خواهید، انکور و انکور GXرا به عنوان گزینه های مدرن و جذاب ارائه می شوند.


گروه بین الملل: اگر یک کراس اوور جمع و جور بیوک می خواهید، انکور و انکور GXرا به عنوان گزینه های مدرن و جذاب ارائه می شوند.

به گزارش خبرخودرو، هنگامی که کراس اوور جدید برای نمایشگاه مدل 2022 به نمایشگاه ها در آمریکای شمالی برود، گزارش می شود که فقط در یک تریم موجود خواهد بود. تریم پایه انکور پس از مدل 2021 حذف خواهد شد و انکور پریفرد به عنوان تنها تریم ارائه شده در ایالات متحده و کانادا باقی می ماند.

انکور مدل2022 در دو پیکربندی چهار چرخ محرک و تمام چرخ محرک فروخته خواهد شد. برخلاف مدل نسل اول که فقط در تریم های سطح ابتدایی به پیشرانه محرک ارائه می شود، مدل جدید دارای گزینه های چرخ جلو و چهار چرخ متحرک برای مدل پریفرد خواهد بود.

انتظار می رود جنرال موتورز نسل جدید انکور را در اواخر امسال وارد ایالات متحده کند. این کراس اوور جدید بر اساس پلتفرم متفاوتی ساخته شده و از موتور متفاوتی در مقایسه با مدل قبلی خود استفاده می کند. جنرال موتورز وعده داده است که موتور توربو 1.4 لیتری 153 اسب بخاری، بازدهی بیشتری داشته باشد.

برای مدل 2021، انکور یک ترکیب ساده دارد. پایین تر از چهار تریم اصلاح شده قبلی، تنها تریم های موجود در حال حاضر، تریم پایه انکور و انکور پریفرد هستند. با شروع مدل پایه 24 هزار و 195 دلار، قیمت ها در مقایسه با سال 2020 بدون تغییر باقی می مانند، در حالی که ترجیح در پیکربندی تمام چرخ محرک از 26 هزار و 215 دلار شروع می شود. بسیار جالب خواهد بود که ببینید آیا نسل دوم انکور با افزایش قیمت وارد بازار می شود یا خیر.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"