کد خبر: ۶۰۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در حالی که جنرال موتورز در ابتدا قصد نداشت شورولت تراکس را در ایالات متحده عرضه کند، این کراس اوور کوچک به دنبال بیوک انکور موفق ظاهر شد و برای سال 2015 در آمریکا عرضه شد.


گروه بین الملل: در حالی که جنرال موتورز در ابتدا قصد نداشت شورولت تراکس را در ایالات متحده عرضه کند، این کراس اوور کوچک به دنبال بیوک انکور موفق ظاهر شد و برای سال 2015 در آمریکا عرضه شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو فقط یک گزینه موتور 4 لیتری توربو داشت، اما برای مدل 2021، یک موتور جدید و قدرتمندتر در اختیار دارد.

در حالی که میزان تغییرات ثابت باقی مانده است، پیشرانه جدید 153 اسب بخار (114 کیلووات) و 177 پوند فوت (240 نیوتن متر) گشتاور در مقابل 138 اسب بخار (103 کیلووات) و 148 پوند فوت (201 نیوتن متر) از موتور خروجی ارائه می دهد. در یک نگاه، ممکن است کاملاً نسخه قدرتمندتری از همان موتور به نظر برسد اما یک واحد کاملاً متفاوت است.

تراکس برای مدل 2015-2020 از موتور 1.4 لیتری LUV جنرال موتورز استفاده کرد که یک موتور با پورت تزریق شده و مبتنی بر نسل اول خانواده موتورهای اکوتک است. این یک واحد نسبتاً توانمند بود اما واحد جدید دارای تزریق مستقیم است و اولین بار برای کروز معرفی شد. در هاچبک، موتور به اصطلاح LE2 عملکرد استارت را داشت اما در این مرحله مشخص نیست که آیا برای تراکس مدل 2021 در دسترس خواهد بود یا خیر.

یک موتور قدرتمند و کارآمد مطمئناً مورد استقبال تراکس قرار می گیرد اما در واقع سایر مشکلات این کراس اوور را برطرف نمی کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"