کد خبر: ۶۰۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: این اولین عکس جاسوسی با مرسدس بنز EQS نیست اما مطمئناً از جنجالی ترین عکسها تاکنون بوده است.


گروه بین الملل: این اولین عکس جاسوسی با مرسدس بنز EQS نیست اما مطمئناً از جنجالی ترین عکسها تاکنون بوده است.

به گزارش خبرخودرو، با توجه به میزان استتار نسبتاً کم، سدان لوکس مجهز به باتری تقریباً آماده به نظر می رسد. با این حال انتظار نداریم نسخه نهایی تولید EQS را قبل از ماه های ابتدایی سال 2021 ببینیم.

این نمونه اولیه بر روی چرخ های آیرودینامیکی دو رنگ بسیار جالب سوار می شود. بدیهی است که ما نمی توانیم تأیید کنیم که این شکل نهایی آنها است یا خیر اما احتمال زیاد وجود دارد که مرسدس پس از فروش EQS در سراسر جهان، چیزی بسیار مشابه ارائه دهد.

این خودرو به عنوان یک رقیب مستقیم در برابر تسلا مدل S و بی ام و سری 7 الکتریکی آینده به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس پلتفرم خودروی الکتریکی (EVA) با خودروهای بزرگ این برند ساخته خواهد شد.

به نظر می رسد برخی از عکس ها تأیید می کنند که EQS برای جبران ابعاد عظیم سدان از فناوری فرمان چرخ عقب بهره مند می شود. مرسدس همچنین اشاره کرده است که کارآمدترین نسخه های EQS با یک بار شارژ تا 435 مایل (700 کیلومتر) طبق چرخه آزمایش WLTP اروپا است.

شایعاتی در مورد نسخه EQS با برند آ ام جی با تنظیم موتور دوگانه و قدرت 600 اسب بخار (447 کیلووات) وجود دارد. مرسدس سیستم اطلاعات و سرگرمی نسل بعدی خود را قبل از رونمایی در 7 ژانویه در سال 2021 رونمایی کرده است. این فناوری به صورت اختیاری در EQS در دسترس خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"