کد خبر: ۶۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل:مرسدس بنز نسل جدید نمایشگر فوق پیشرفته MBUX hyperscreen را رونمایی کرد.


گروه بین الملل:مرسدس بنز نسل جدید نمایشگر فوق پیشرفته MBUX hyperscreen را رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این نمایشگر که قرار است به عنوان آپشن بر روی سدان برقی مرسدس بنز GQS مدل 2021 نصب گردد یک پنل خمیده است که در فضایی به طول 1410 میلی متر از سمت چپ تا راست داشبورد کشیده خواهد شد.

مرسدس بنز دارای سه نمایشگر hyperscreen است که برای سامانه های سرگرمی اطلاعاتی مختلف آن ساخته شده است اما این نمونه دارای پردازنده هشت هسته ای و رم 24 گیگابایتی است و به دوربین های چند منظوره و حسگر های خودرو متصل شده است.

این نمایشگر برای آخرین نسل از سامانه سرگرمی اطلاعاتی MBUX در نظر گرفته شده است و قابلیت کار با هوش مصنوعی خودرو را دارد و می توان بسیاری از کنترل های خودرو را از طریق آن انجام داد.

این سامانه با بهره گیری از هوش مصنوعی 20 عملکرد مختلف در ارتباط با راننده، سرنشینان و رفتار های ذخیره شده پیشین را پیشنهاد می دهد.

این سامانه حتی قابلیت ذخیره سازی مکان ها، سرعتگیر ها و مسیر هابی پر شیب را دارد و می تواند برای عملکرد بهتر خودرو بهترین سرعت و ارتفاع سامانه تعلیق را پیشنهاد دهد.

MBUX hyperscreen برای رقابت با نمونه های مشابه خودرو های رقیبی همچون تسلا مدل اس، پورشه تایکان و آئودی E Tron GT ارائه شده است.


اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"