کد خبر: ۶۰۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: هوندا نسل یازدهم سیویک را در یک تصویر تبلیغاتی در اینترنت منتشر کرده است و نمونه اولیه آن هفته آینده در 17 نوامبر رونمایی خواهد شد.


گروه بین الملل: هوندا نسل یازدهم سیویک را در یک تصویر تبلیغاتی در اینترنت منتشر کرده است و نمونه اولیه آن هفته آینده در 17 نوامبر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد این تصاویر نمونه سدان مدل است که از سال ها قبل وجود داشته است. تصاویر تبلیغاتی برخی از جزئیات را با توجه به سبک بیرونی مانند چراغهای جلو LED با چراغ های روشنایی روز LED نشان می دهد. طراحی کلی آن نسبت به مدل نسل فعلی ملایم و ظریف تر به نظر می رسد.

در قسمت عقب، خط صندوق بیرون زده را با لامپ های عقب LED ظریف تر نشان می دهد که ظریف تر از مدل قبلی است. در کنار آن، چرخ های آلیاژی مشکی براق و یک ستون C شیب دار وجود دارد.

همچنین انتظار می رود که فضای داخلی نسل بعدی سیویک با آخرین تجهیزات فنی و ایمنی به صورت استاندارد، دستخوش تغییرات اساسی شود. در زمان رونمایی در هفته آینده، ایده دقیق تری از نمونه اولیه مدل خواهیم داشت. جزئیات رسمی در مورد گزینه های پیشرانه احتمالاً در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2021 مشخص خواهد شد.

در همین حال، هوندا سیویک در هند به دلیل تغییر سلیقه مشتری از سدان های بخش D به شاسی بلندها در سال 2013 متوقف شد. با این حال، سیویک سال گذشته در جدیدترین ظاهر خود با گزینه های موتور دیزلی و بنزینی بازگشت. موتور 1.8 لیتری بنزینی با گشتاور 140 اسب بخار و 174 نیوتن متر تولید می کند و به یک جعبه دنده CVT متصل می شود در حالی که موتور 1.6 لیتری دیزلی با 118 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور با یک جعبه دنده شش سرعته دستی در دسترس است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"