کد خبر: ۵۹۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: جگوار به دلیل به روزرسانی مدل های جدید خود، نسبتاً معروف است.


گروه بین الملل: جگوار به دلیل به روزرسانی مدل های جدید خود، نسبتاً معروف است.

به گزارش خبرخودرو، اگر در چند ماه گذشته انبوهی از عکس های جاسوسی E-Pace را مشاهده کرده اید، می دانید که مدل جدید در طراحی خارجی تفاوت چندانی نخواهد داشت. اکنون که تصاویر رسمی ازE-Pace مدل 2021 منتشر شدند، می توانیم ببینیم که دقیقاً چه تغییراتی در خارج، داخل و زیر بدنه ایجاد شده است.

برای تمایز بین مدل های 2020 و 2021، باید با دقت نگاه کنید. E-Pace جدید دارای یک جلوپنجره مشبک برجست تر با حاشیه کرومی است و دریچه های بزرگ در گوشه فاشیا، اندکی تغییر شکل یافته و با کروم تزئین شده اند. چراغ های جلو جدید دارای طراحی LED دوتایی تیغه ای J هستند.

با این وجود متوجه تغییرات داخل خواهید شد که شامل یک صفحه نمایش لمسی شیشه ای خمیده 11.4 اینچی است که بسیار پایین تر از قبل قرار گرفته است. این کنسول مرکزی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی Pivi Pro جگوار است که شامل همه چیز از گوگل و مایکروسافت گرفته تا اپل کارپلی، اندروید اتو و موارد دیگر است. یک کیلومترشمار دیجیتال 12.3 اینچی با داشتن صفحات ثابت به عنوان تجهیزات استاندارد، باقی مانده است.

مواردی که بلافاصله مشاهده نخواهید کرد برچسب های تودوزی شیک و زیبای جگوار و آینه دید عقب است که از دوربین عقب با زاویه دید گسترده قرار گرفته است. در مورد پیشرانه، موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 246 یا 296 اسب بخار در دسترس هستند و هر چهار چرخ را با یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک می رانند.

جگوار می گوید E-Pace مدل 2021 با قیمت 40 هزار و 995 دلار آغاز می شود که هزار و 45 دلار بیشتر از مدل فعلی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"