کد خبر: ۵۹۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: تمام نگاه ها به سمت مرسدس بنز معطوف شده اند زیرا اخیرا از سدان لوکس سایز بزرگ خود، یعنی کلاسS رونمایی کرده است.

گروه بین الملل: تمام نگاه ها به سمت مرسدس بنز معطوف شده اند زیرا اخیرا از سدان لوکس سایز بزرگ خود، یعنی کلاسS رونمایی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، بروزرسانی های ویژه ای از جمله آپشن های جدید برای پیشرانه، تغییرات جزئی در استایل و تکنولوژی پیشرفته درون کابین، روی کلاس S انجام شده است که آن را از هر جنبه ای ممتاز نگه دارد. البته مرسدس از انجام این تغییرات روی کلاس C چشم پوشی نکرده است. برای این خودرو، می توانیم سطح استانداردی از تجهیزات را انتظار داشته باشیم.

این اطلاعات توسط اولا کالنیوس، رئیس هیئت مدیره گروه دایملر منتشر شده اند. کالنیوس اشاره کرده است که کلاس C شدیدا تحت تأثیر کلاس S جدید قرار گرفته است و طبق شایعات با آپشن های هیبریدی-دیزلی برای بازارهای اروپا و یک موتور AMG الکتریکی رونمایی خواهد شد. طبق توضیحات او، کلاس C سال آینده رونمایی می شود که در واقع نمونه کوچکتری از کلاس S خواهد بود.

کلاس S بسیاری از ویژگی های موجود در مدل های غیر پرچمدار مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX که در کلاس A مدل 2018 وجود داشت را پذیرفته است، اما یک گام فراتر رفته است. به گفته کائلنیوس، این ایده نداشتن همه موارد خوب فقط در یک پرچمدار به این معنی است که، مرسدس قادر است نوآوری ها را خیلی سریعتر گسترش دهد.

با انتشار اطلاعات بیشتری از کلاس C مدل 2021 در اواخر امسال، می توانیم انتظار داشته باشیم که این سدان سایز متوسط ​​در اواسط سال 2021 رونمایی شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"