کد خبر: ۵۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: نشان بلک سریز بازگشته است و مانند نمونه های قبلی خود یک پکیج با تجهیزات فراوان است.


گروه بین الملل: نشان بلک سریز بازگشته است و مانند نمونه های قبلی خود یک پکیج با تجهیزات فراوان است.

به گزارش خبرخودرو، آخرین مدل بلک سریز، آ ام جی SLS، هفت سال پیش رونمایی شد و باعث شد که از جدیدترین مدل سری آ ام جی GT بلک سریز مدل 2021 این برند مدت ها گذشته باشد. این یک جانشین شایسته نیز است که یک موتور V8 توربوشارژ دوقلو را با یک بال عظیم و آیرودینامیک تهاجمی همراه می کند که به ظاهر تهدیدآمیز و عملکرد بی رحمانه آن می افزاید.

موتور تخت 4.0 لیتریV8 ، توان 730 اسب بخار (544 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود.

آ ام جی GT بلک سریز در 3.4 ثانیه به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد و در 8.8 ثانیه از سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) عبور می کند. یک حرکت از 62 مایل در ساعت تا 124 مایل در ساعت 5.4 ثانیه طول می کشید تا کامل شود.

اولین خودروی بلک سریز در سال 2006 وارد بازار شد و این نشان به سرعت به نمادی برای این برند تبدیل شد. این خودرو به مشتری و رقبا نشان داد که آ ام جی به معنای تجارت است، خودروی دو درب که توانایی کنترل قدرت، عملکرد و زیبایی چشمگیر دارد. قیمت این پکیج کم نیست. در حالی که مرسدس قیمت ایالات متحده را برای سری جدید بلک منتشر نکرده است، قیمت آن در اروپا از 335 هزار و 240 یورو شروع می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"