کد خبر: ۵۸۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پورشه نسخه اسپرت توریزمو از پانامرا را در نسل دوم این خودرو در سال 2016 معرفی کرد.


گروه بین الملل: پورشه نسخه اسپرت توریزمو از پانامرا را در نسل دوم این خودرو در سال 2016 معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون پانامرای استاندارد یک به روز رسانی در نیمه دوره تولید خواهد داشت و به همراه آن نسخه سقف کشیده این خودرو نیز تغییراتی مشابه خواهد داشت. یک پوشش استتاری نسبتا اندک در این نمونه آزمون اخیرا در حال تست در سوئد برفی دیده شده که نشان می دهد پانامرای به روز شده چگونه خواهد بود.

تغییرات طراحی این خودرو شامل لامپ های دید در روز LED به همراه طراحی سپر نسبتا ارتقا یافته در جلو و عقب خواهد بود. چراغ های عقب LED در پشت این خودرو جدید به نظر نمی رسند اما ممکن است در مدل تولیدی تغییر کنند. مجموعه ای ابتدایی از چراغ های مه شکن نیز روی جلوپنجره زیرین این خودرو قرار دارد و می تواند بخشی از به روز رسانی های طراحی این خودرو باشد. کالیپرهای ترمز شب رنگ در این خودرو نشان دهنده نسخه ممتاز S E-Hybrid آن هستند. در قسمت پشت این خودرو مجموعه جدید دیفیوزرها به همراه لوله اگزوز چهارقلو تعبیه می شوند.

تست فیس لیفت پورشه پانامرا اسپرت توریزمو

گمان نمی رود تغییرات قابل توجهی در کابین این خودرو اعمال شود. زیر بدنه این خودرو طیف معمول نیرومحرکه ها ادامه خواهد داشت و ارتقای اندکی در قدرت و بهره وری آن ها اعمال می شود. علاوه بر این، نسخه قدرتمندتر توربو و GTS نیز بعدا به خط تولید این خودرو اضافه خواهند شد. هم چنین شایعه شده سبک های بدنه بیش تری از جمله کوپه و کانورتیبل نیز به خط تولید پانامرا افزوده خواهد شد.

گمان می رود پانامرا و پانامرا اسپرت توریزمو به روز شده اواخر سال جاری معرفی شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"