کد خبر: ۵۰۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سال گذشته گزارش شد که ماهیندرا نسخه ای از G4 سانگ یانگ رکستون را با برند خود در بازار هند عرضه خواهد کرد.


گروه بین الملل: سال گذشته گزارش شد که ماهیندرا نسخه ای از G4 سانگ یانگ رکستون را با برند خود در بازار هند عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون گفته می شود ماهیندرا رکستون در Auto Expo 2018 که 7 فوریه افتتاح می شود رونمایی خواهد شد.

ماهیندرا رکستون دارای برخی تفاوت ها در قسمت جلو در مقایسه با G4 سانگ یانگ رکستون خواهد بود. گمان می رود ماهیندرا جلوپنجره این شاسی بلند را تغییر دهد تا شبیه به یکی از مدل های اصلی خود شود و شاید ترین داخلی آن را نیز تغییر دهد تا با تمایل این بازار بهتر منطبق شود. این شاسی بلند در کنار این تغییرات ظاهری اندک، تغییر دیگری نخواهد داشت.

نسل چهارم رکستون دارای طول 4850 میلی متر، عرض 1960 میلی متر، ارتفاع 1825 میلی متر و فاصله بین دو محور 2865 میلی متر است. زیر کاپوت این خودرو موتور 2.2 لیتری -XDi220 LET دیزلی تعبیه شده است که به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته متصل می شود. این موتور قدرت 187 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر در حالت دستی و 187 اسب بخار و 420 نیوتون متر در حالت اتوماتیک تولید می کند.

بدنه سانگ یانگ رکستون جدید از چراغ های جلوی پروژکتوری HID با لامپ های دید در روز، چراغ های مه شکن جلو و راهنمای LED، رینگ های آلیاژی 20 اینچی، آینه های کناری با چراغ های راهنما، چراغ های عقب LED، آنتن Shark fin، اسپویلر عقب و چراغ های مه شکن عقب بهره می برد. هایلایت های داخلی این خودرو شامل نمایشگر اطلاعاتی راننده 7 اینچی، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 9.2 اینچی HD و ناوبری ماهواره ای، کنترل دمای خودکار دو محیطه و صندلی راننده و سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی در 6 و 8 جهت و دارای تهویه است.

از ویژگی های ایمنی و کمک راننده قابل توجه در این خودرو می توان به دوربین 360 درجه، 9 کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار تغییر مسیر، شناسایی علائم راهنمایی، شناسایی نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و هشدار تغییر مسیر اشاره کرد. گمان می رود اکثر این تجهیزات در رکستون با برند ماهیندرا ارائه نشوند.

این شاسی بلند با ایسوزو MU-X، فورد اندیور و تویوتا فورچونر رقابت می کند.

 

سانگ یانگ رکستون تحت برند ماهیندرا وارد بازار هند می شود 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"