کد خبر: ۵۱۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سانگ یانگ یک پیکاپ جدید را برای بازار اروپا در ژنو رونمایی کرده است.


گروه بین الملل: سانگ یانگ یک پیکاپ جدید را برای بازار اروپا در ژنو رونمایی کرده است.

به گزارش خبر خودرو، موسو در زبان کره ای به معنی کرگدن می باشد و اکنون ممکن است متوجه شده باشید که کمپانی چرا این نام را برای آن انتخاب کرده، خودرو ظاهری عضلانی و قابلیت های آفرود بالایی دارد، مواردی که از یک شاسی بلندساز در یکی از پررشدترین بازارهای خودرویی دنیا همه انتظارش را دارند. برخلاف ظاهر مدرن و زیبایی که این خودرو دارد، پلت فرم خودرو خیلی جدید نیست. همانند شاسی بلند پرچم دار رکستون که بر پایه آن ساخته شده، موسو با استفاده از تکنیک ساده بدنه روی فریم ساخته شده است.

موسو با استفاده از فولاد مستحکم گرید 1.5Gpa طراحی شده است. سانگ یانگ موفق شده علاوه بر تولید یک خودرو قوی تر نسبت به رقبا، وزن آن را هم کاهش دهد.

یک مورد دیگر که از رکستون دست نخورده به این خودرو منتقل شده موتور خودرو است که 178 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس های موجود برای این خودرو یک شش دنده دستی یا شش دنده اتومات آیسین است که قبلا در مدل های مختلفی از برندهای سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

داخل کابین، موسو در مقایسه با پیکاپ های اروپایی بسیار مجهز است و مواردی مانند چرم ناپا را در مدل های تریم بالا می توان یافت. از دیگر موارد قابل توجه می توان به رادیو DAB و بلوتوث، یک صفحه نمایش 8 اینچ، اپل کارپلی، اندروید اتو و وای فای اشاره کرد. این خودرو ظرفیت 5 سرنشین را دارد و در قسمت بار خود می تواند یک تن محموله حمل کند. اندازه قسمت بار خودرو هم بسیار مناسب می باشد. اگر این ها کافی نیستند، موسو پیکاپ می تواند تا 3.5 تن را هم بکسل کند.

موسو از تابستان امسال وارد بازار اورپا خواهد شد و قیمت آن نزدیک به شروع فروش خودرو قرار است اعلام شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"