کد خبر: ۹۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۳ دی ۱۳۸۸

يك موتورسوار با نقشه قبلي به كلانتري خيابان مطهري شهر بوشهر حمله و با شليك چند گلوله نگهبان اين كلانتري را نيز زخمي كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، در حالي كه خيابان مطهري در اوج شلوغي خود بود، صداي مهيبي همه مردم را به خود مشغول كرد و زماني كه عابران متوجه شدند كه چه اتفاقي افتاده موتورسوار ضارب از محل گريخته بود.

بر اساس گفته‌هاي شاهدان عيني، اين موتورسوار قبل از حمله به پاسگاه در مقابل پمپ بنزين خيابان مطهري صورت خود را پوشاند و پس از توقف در مقابل پاسگاه چندين گلوله شيلك كرد كه منجر به زخمي شدن نگهبان اين كلانتري و تركيدن لاستيك خودروي نيروي انتظامي شد.

در حالي كه مردم پس از اين حادثه در محل تجمع كردند اما ماموران كلانتري خيابان مطهري آنان را متفرق كرده و همچنان در حال بررسي موضوع هستند.

سرباز وظيفه‌اي كه در اين حادثع زخمي شد، به بيمارستان منتقل شد و به گفته يكي از ماموران نيروي انتظامي حال وي خوب است و فقط از ناحيه پا زخمي شده است.

سرهنگ مشايخ از ماموران باسابقه شهر بوشهر كه فرمانده اين كلانتري است در محل پاسگاه بود اما به دليل اينكه مشغول بررسي موضوع بودند، خبرنگار ما موفق به گفتگو با وي نشد تا اطلاعات كامل‌تري را در اختيار مردم قرار دهد.

در حال حاضر وضعيت خيابان مطهري عادي شده و عبور و مرور در آن جريان دارد، هر چند ماموران نيروي انتظامي تدابير امنيتي لازم را در اين خيابان انديشيده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"