کد خبر: ۸۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۸۸
مدیرارتباطات سایپا یدک در گفتگو با خبر خودرو با اشاره به اینکه هدف اصلی شرکت سایپا یدک از حضور در نمایشگاهها افزایش رضایت مشتریان است گفت : استان آذربایجان شرقی علاوه بر دارا بودن موقعیت وشرایط خاص بازار فروش محصولات گروه سایپا ،جزء 10استان برتر فروش محصولات سایپا می باشد و به همان نسبت در حوزه خدمات پس از فروش از جايگاه خاصي برخودار است...

هدف اصلی شرکت سایپایدک از حضور در نمایشگاهها افزایش رضایت مشتریان است

به گزارش خبر خودرو،سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی تبریز پنج شنبه 23 مهرماه در حالی گشایش یافت که جمع زیادی از خودروسازان داخلی و خارجی ، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ازصنعت در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

مدیرارتباطات سایپا یدک در گفتگو با خبر خودرو با اشاره به اینکه هدف اصلی شرکت سایپا یدک از حضور در نمایشگاهها افزایش رضایت مشتریان است گفت : استان آذربایجان شرقی علاوه بردارا بودن موقعیت وشرایط خاص بازار فروش محصولات گروه سایپا ،جزء 10استان برتر فروش محصولات سایپا می باشد و به همان نسبت در حوزه خدمات پس از فروش از جايگاه خاصي برخودار است .

محمدعلی قادری در ادامه با بیان اینکه نمایشگاههای خودرو محل مناسبی جهت نمایش و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی است افزود: شرکت سایپا یدک در نمایشگاه تبریز علاوه برنمایش آخرین دستاوردها در حوزه خدمات پس از فروش، افزایش کیفیت خدمات و سطح دسترسی خدمات با هزینه کمتر را در سطح كشور دنبال مي نمايد .

وی ضمن اشاره به اینکه حوزه خدمات پس از فروش با توجه به خودروهای موجود و استانداردهایی که برای آنان تعریف شده فضای فعالیت را متفاوت نموده ،خاطر نشان کرد: با توجه به به تنوع خودرو هاي توليدي در عرصه اين صنعت ، هر روزه مباحثی تازه اي در حوزه های زیست محیطی ومصرف انرژی طرح مي شود كه اين موضوع باعث شده است که دیگر نتوان در حوزه خدمات صرفا به فضای تعمیرگاه يي اتکا نمود .

وی با اشاره به امكان آموزش از راه دور يا عيب يابي از راه دور توسط شركت سايپا يدك عنوان کرد و گفت : به منظور سرعت بيشتر در امر خدمات رساني به مشتريان ، با توجه به تنوع محصول در گروه خودرو سازي سايپا ، مديريت فني مهندسي شركت سايپا يد ك سيستم عيب يابي از راه دور را به عنوان يك سرويس جديد به شبكه عرضه كرد تا از اين طريق بتواند در صورت عدم تشخيص عيب خودرو از طرف نمايندگيها ، با استفاده از اين امكان ضمن آموزش به كارشناسان در نمايندگي سرعت در خدمات را افزايش دهد .

مدیر ارتباطات سایپا یدک در ادامه ازدیگر فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش در نمایشگاه تبریز را، نمایش موتورها و خودروهای برش خورده بیان نمود و تصریح کرد: ارائه 17 عنوان کتاب به منظور استفاده در تعمیرگاهها ،عرضه 7 عنوان کتاب برای اساتید دانشگاهها ومراکز فنی و حرفه ای ،نمایش وعرضه مولتی مدیا و فیلمهایی در این حوزه و برگزاری 7 عنوان کلاس برای افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشترند از اقدامات عرضه شده در حوزه آموزش است.

مهندس قادری با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت ما در نمایشگاه جذب افراد نخبه و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان در حوزه فنی و مهندسی است خاطر نشان کرد : شرکت سایپا یدک در بخش فنی و مهندسی این امکان را فراهم نموده که کارشناسان فنی و حتی عموم مردم می توانند پیشنهادات خود را در حوزه خدمات نوین و تعمیرات ارائه داده وپس از بررسی در سازمان خدمات پس از فروش با این شرکت همکاری نمایند.

وی در ادامه از راه اندازی یکی ازتخصصی ترین مرکز آموزشي در منطقه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک فاز جدیدی در واحد آموزش سايپا يدك راه اندازی می شود که شاید در نوع خود یکی از تخصصی ترین مراکز آموزش در سطح منطقه بوده و مورد تاييد شركت ها ي همكار از جمله كيا ، سيتروئن و رنو مي باشد .

وی بحث تمرکز زدایی آموزشی را یکی از برنامه های اصلی شركت سايپا يدك در حوزه آموزش ذکر نمود و اظهار داشت: تاکنون در 3 مرکزاستان فارس، تهران و مازندران کلاسهای آموزشی تربیت مربی به منظور تمرکز زدایی اجرا شده است و تا ماه آینده نیز چهارمین مرکز در شهر تبریز افتتاح خواهد شد.

وی از فعالیتهای انجام شده در حوزه امور مشتریان را تشکیل واحدی تحت عنوان واحد ارتباط با مشتریان بیان کرد و افزود:در انتهای سال 87 این واحد جهت ارتباط نزدیک تر با مشتریان و پاسخ گویی به مسائل و مشکلات آنها تشکیل گردید و در نظر داریم در آینده نزدیک باشگاه مشتریان را در جهت اطلاع رساني بهتر به آنان در خصوص خودرو ي مصرفي راه اندازي نماييم .

مدیر ارتباطات سایپا یدک در ادامه با اشاره به فروش اینترنتی قطعات گفت: این حرکت به منظور سرعت در سفارش گذاری ، انتقال اطلاعات ،تسهیل در سیستم پرداختها وسرعت در انجام خدمات جهت رسیدن سریع قطعات به مشتریان انجام گرفت .

مهندس قادری با ذکر این مطلب که افزایش رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش ابزاری است جهت فروش بهتر خودرو ، گفت: در صورتی که خدمات به خوبی انجام نشود فروش محصول خوبی نخواهيم داشت . به همین منظور چنانچه بتوانیم خدماتی قابل دسترسی در بخشهای قطعات، کیفیت و سرعت در تعمیرات ،نحوه برخورد با مشتریان وکاهش هزینه خدمات داشته باشیم مطمئنا در عرصه فروش خودرو نيز رشد خوبي خواهيم داشت .

















نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"