|
به گزارش خبر خودرو،سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی تبریز پنج شنبه 23 مهرماه در حالی گشایش یافت که جمع زیادی از خودروسازان داخلی و خارجی ، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ازصنعت در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.
مدیرارتباطات سایپا یدک در گفتگو با خبر خودرو با اشاره به اینکه هدف اصلی شرکت سایپا یدک از حضور در نمایشگاهها افزایش رضایت مشتریان است گفت : استان آذربایجان شرقی علاوه بردارا بودن موقعیت وشرایط خاص بازار فروش محصولات گروه سایپا ،جزء 10استان برتر فروش محصولات سایپا می باشد و به همان نسبت در حوزه خدمات پس از فروش از جايگاه خاصي برخودار است .
محمدعلی قادری در ادامه با بیان اینکه نمایشگاههای خودرو محل مناسبی جهت نمایش و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی است افزود: شرکت سایپا یدک در نمایشگاه تبریز علاوه برنمایش آخرین دستاوردها در حوزه خدمات پس از فروش، افزایش کیفیت خدمات و سطح دسترسی خدمات با هزینه کمتر را در سطح
وی ضمن اشاره به اینکه حوزه خدمات پس از فروش با توجه به خودروهای موجود و استانداردهایی که برای آنان تعریف شده فضای فعالیت را متفاوت نموده ،خاطر نشان کرد: با توجه به به تنوع خودرو هاي توليدي در عرصه اين صنعت ، هر روزه مباحثی
وی با اشاره به امكان
مدیر ارتباطات سایپا یدک در ادامه ازدیگر فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش در نمایشگاه تبریز را، نمایش موتورها و خودروهای برش خورده بیان نمود و تصریح کرد: ارائه 17 عنوان کتاب به منظور استفاده در تعمیرگاهها ،عرضه 7 عنوان کتاب برای اساتید دانشگاهها ومراکز فنی و حرفه ای ،نمایش وعرضه مولتی مدیا و فیلمهایی در این حوزه و برگزاری 7 عنوان کلاس برای افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشترند از اقدامات عرضه شده در حوزه آموزش است.
مهندس قادری با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت ما در نمایشگاه جذب افراد نخبه و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان در حوزه فنی و مهندسی است خاطر نشان کرد : شرکت سایپا یدک در بخش فنی و مهندسی این امکان را فراهم نموده که کارشناسان فنی و حتی عموم مردم می توانند پیشنهادات خود را در حوزه خدمات نوین و تعمیرات ارائه داده وپس از بررسی در سازمان خدمات پس از فروش با این شرکت همکاری نمایند.
وی در ادامه از راه اندازی یکی ازتخصصی ترین مرکز آموزشي در منطقه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک فاز جدیدی در واحد آموزش سايپا يدك
وی بحث تمرکز زدایی آموزشی را یکی از برنامه های اصلی شركت سايپا يدك
وی از فعالیتهای انجام شده در حوزه امور مشتریان را تشکیل واحدی تحت عنوان واحد ارتباط با مشتریان بیان کرد و افزود:در انتهای سال 87 این واحد جهت ارتباط نزدیک تر با مشتریان و پاسخ گویی به مسائل و مشکلات آنها تشکیل گردید و در نظر داریم در آینده نزدیک باشگاه مشتریان را
مدیر ارتباطات سایپا یدک در ادامه با اشاره به فروش اینترنتی قطعات گفت: این حرکت به منظور سرعت در سفارش گذاری ، انتقال اطلاعات ،تسهیل در سیستم پرداختها وسرعت در انجام خدمات جهت رسیدن سریع قطعات به مشتریان انجام گرفت .
مهندس قادری با ذکر این مطلب که افزایش رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش ابزاری است جهت فروش بهتر خودرو ، گفت: در صورتی که خدمات به خوبی انجام نشود فروش محصول