کد خبر: ۷۱۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
حسین نبوی و شروین پوشین برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای ایران بدست آورند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین‌المللی رشته اتومبیلرانی گفت: سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت: خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین‌المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد: این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند، فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین‌المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت: ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند.

ناظمی همچنین گفت: برای موفقیت‌های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین‌المللی آنها در آموزش و ارتقاء سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره‌مند خواهیم شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"