کد خبر: ۷۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
گروه بین الملل: مزدا دوست دارد هر کجا که می تواند وزن خود را کاهش دهد. گل سرسبد خودروی اسپرت آن،MX-5 میاتا، به لطف استراتژی کاهش وزن در هر کجا که ممکن است، کمتر از 2400 پوند وزن دارد.
مزدا ممکن است در حال برنامه ریزی برای اولین شاسی فیبر کربنی خود باشد

گروه بین الملل: مزدا دوست دارد هر کجا که می تواند وزن خود را کاهش دهد. گل سرسبد خودروی اسپرت آن،MX-5 میاتا، به لطف استراتژی کاهش وزن در هر کجا که ممکن است، کمتر از 2400 پوند وزن دارد.

به گزارش خبرخودرو، در نهایت، تغییرات اساسی بیشتری باید اتفاق بیفتد و به نظر می رسد که خودروساز ژاپنی به دنبال مواد جدید برای محصول احتمالی آینده است.

حق اختراعی که چند روز پیش به این خودروساز اعطا شد، به جزئیات در مورد روش ها و فرآیندهایی که برای ساخت چنین خودرویی استفاده می کند، پرداخته است. این خودروی خاصی را فراتر از این که چهار در خواهد داشت توصیف نمی کند. متأسفانه، اگر خودروساز تصمیم به تولید آن داشته باشد، به نظر نمی رسد این یک خودروی اسپرت باشد. بر اساس هنر گنجانده شده، این می تواند یک سدان باشد.

مزدا احتمالاً به دنبال این فناوری برای کاهش وزن در عصر برقی شدن است. پتنت های دیگری که اخیراً توسط این خودروساز منتشر شده است نشان می دهد که کار سختی برای ایجاد هیبریدی بیشتر و خودروهای برقی کامل است که هر دو معمولاً از خودروهای ICE خالص سنگین تر هستند. یکی از راه‌های مبارزه با این حجم اضافی، برداشتن آن از سنگین ‌ترین قسمت بعدی خودرو پس از پیشرانه، بدنه و شاسی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"