کد خبر: ۷۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از برخورد قانونی پلیس با صاحبان خودرو‌هایی که در وضعیت ظاهری خود تغییراتی غیر متعارف ایجاد می کنند خبر داد.
خودروهای کف خواب‌ توقیف می‌شوند

به گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از برخورد قانونی پلیس با صاحبان خودرو‌هایی که در وضعیت ظاهری خود تغییراتی غیر متعارف ایجاد می کنند خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری ، اظهار کرد: برخی از رانندگان به ویژه جوانان اقدام به دستکاری فنر خودرو یا استفاده از دستگاه پنوماتیک برای خواباندن خودرو یا به اصطلاح «کف خواب» کردن وسیله نقلیه می‌کنند.

وی اضافه کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، هرگونه تغییر در ارکان و وضعیت ظاهری خودرو تخلف و ممنوع بوده و در صورت مشاهده با راننده متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به پایین آمدن ضریب ایمنی وسیله نقلیه در صورت کف خواب کردن خودرو، طرح برخورد با دارندگان این قبیل وسایل نقلیه بصورت مستمر در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

وی ادامه داد: برابر دستور مقام قضایی، عوامل پلیس در صورت مشاهده چنین خودرو‌هایی در معابر ضمن توقیف وسیله نقلیه به مدت ۱۵ روز در پارکینگ، پس از برگرداندن خودرو به حالت اول و بازدید کارشناس راهور امکان ترخیص خودرو وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"