کد خبر: ۷۰۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
گروه بین الملل: اخیراً صحبت هایی در مورد حالت به اصطلاح وید مود تسلا سایبرتراک شده است، اما به جز نام آن، جزئیات رسمی در دسترس نیست.


  • گروه بین الملل: اخیراً صحبت هایی در مورد حالت به اصطلاح وید مود تسلا سایبرتراک شده است، اما به جز نام آن، جزئیات رسمی در دسترس نیست.

به گزارش خبرخودرو، تا به حال اینطور بوده است، زیرا کسی جز جی لنو نمی‌ توانست یک سایبرتراک مخصوص تولید را براند و لارس موراوی معاون مهندسی تسلا و طراح ارشد فرانتس فون هولژاوزن را در کنار خود داشت تا همه جزئیات را به درستی دریافت کند.

بیایید با آنچه این حالت رانندگی ویژه را از هر وسیله نقلیه دیگری متمایز می کند شروع کنیم. طبق گفته لارس موراوی، هنگامی که راننده حالت وید را فعال می کند، خودرو از کمپرسور تعلیق هوا برای تحت فشار قرار دادن محفظه باتری استفاده می کند تا آب هرگز به سلول ها نرسد.

حالت وید همچنین سیستم تعلیق خودرو را به بالاترین نقطه خود می رساند و دردسر را از یک سناریوی رانندگی بالقوه خطرناک و مضر دور می کند. با این حال، حداکثر عمق راه رفتن ممکن است برخی از رانندگان ماجراجو را تحت تأثیر قرار ندهد.

با توجه به صفحه نمایش خودرو، سایبرتراک می تواند تا عمق 31 اینچ در آب بپیماید، همانطور که میم معروف از مینی سریال چرنوبیل HBO گفت که عالی نیست، وحشتناک نیست. 31 اینچ 2 فوت و 7 اینچ یا 38.7 سانتی متر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"