کد خبر: ۷۰۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

هشتمین «همایش اندیشه و قلم اهل ارتش جمهوری اسلامی ایران» برگزار می‌شود.در این همایش ۴۰ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر و تجلیل و ۱۰ ناشر برتر نیز که بیشترین تولیدات را داشته‌اند معرفی خواهند شد.

سرهنگ عباس جعفرزاده جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر به ایسنا گفت:۸۱۵ نسخه کتاب از ۲۰۰ نویسنده و ۱۱ ناشر ارتش به دبیرخانه همایش رسیده است.

وی افزود: این آثار زمینه‌هایی همچون تبیین اندیشه‌های دفاع‌مقدس و رهبری،هشت سال دفاع مقدس،نشر و ادبیات،تاریخ نظامی،آموزش و مدیریت، فرماندهی،علوم سیاسی و اجتماعی،فناوری اطلاعات،رسانه و فضای مجازی،زبان بین‌الملل،کودک و نوجوان،طب پزشکی ( عمومی و نظامی) و روانشناسی را شامل می‌شود.

به گفته سرهنگ جعفرزاده،مسن‌ترین نویسنده شرکت‌کننده در این همایش متولد ۱۳۱۴ و جوان‌ترین نویسنده متولد سال ۱۳۸۸  است.

وی ادامه داد: کارهای اجرایی این همایش از جمله فراخوان ارسال آثار از یک سال قبل آغاز شده بود و مراسم اختتامیه آن اوایل دی ماه آِیند با حضور مقامات لشکری و کشوری در سازمان عقیدتی سیاسی‌ارتش برگزار خواهد شد.

سرهنگ جعفرزاده اعلام کرد: در این همایش آثار مربوط به ادبیات از جمله شعر و ‌کتاب‌هایی با موضوع پایگاه پهپادی ۳۱۳،عقاب ۴۴  و ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به صورت ویژه تقدیر خواهند شد.

به گفته وی، آثار ارسالی برای داوری به همایش در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن به چاپ رسیده‌ و تعدادی از این آثار نیز در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

برچسب ها: ارتش ، همایش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"