کد خبر: ۷۰۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
برنج ایرانی از آن دسته مواد غذایی است که برای ما ایرانی‌ها بسیار حائز اهمیت است. شاید خیلی از شما از ارقام مختلف مانند طارم هاشمی، فجر، صدری یا ... استفاده کنید و هرگز هم نخواهید که سمت برنجی غیر از این‌ها بروید.

به گزارش ایسنا به نقل از نوشیکا، در این میان نوسات قیمتی که ممکن است گریبان‌گیر این برنج‌ها شود هم گاها غیر قابل اجتناب است. قیمت برنج ایرانی ممکن است کمی دستخوش تغییرات شود و کمی بالاتر برود. پس توصیه ما به شما این است که اگر می‌خواهید تا چند روز آینده یا ماه آینده برنجی خریداری کنید، همین الان اقدام کنید و از فروشگاه‌های معتبری که  قیمت‌هایشان مناسب و پایین است،‌خریدتان را انجام دهید.

برای خرید برنج ایرانی در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین معتبری وجود دارند که قیمت‌ها را افزایش نداده اند. با کمی سرچ شاید بتوانید آنها را پیدا کنید. فروشگاه‌هایی مانند جوانه صدرا، برنج نوشیکا و ...

ولی طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم،‌چنانچه قصد خرید برنج ایرنی در این روزها را دارید، برنج جوانه صدرا می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. طبق مشاهدات ما و نظرات خریداران، این فروشگاه یک تولیدکننده معتبر برنج ایرانی در فریدونکنار است که برنج را مستقیم از کشاورز به دست مصرف‌کننده می‌رساند و قیمت‌های آن بسیار مناسب است. به طور مثال برنج هاشمی مجلسی خالص این فروشگاه به قیمت کیلویی ۹۴ هزارتومان به فروش می‌رسد که قیمت اصلی آن در اکثر فروشگاه‌های ایران بالای ۱۰۰ هزارتومان است. آدرس وبسایت این فروشگاه javanesadra.ir  می‌باشد که شما برای خرید انواع برنج ایرانی با کمترین قیمت می‌توانید به آن مراجعه کنید.

البته که این پیشنهاد ما است و شما می‌توانید از هر فروشگاه دیگری که مدنظر دارید برنج خود را خریداری کنید. ولی باید توجه کنید که برنج به نرخ قبل باشد و هر چه زودتر خریدتان را انجام دهید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"