کد خبر: ۷۰۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
توپخانه رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) حملاتی را به اطراف شهرک‌های کفرشوبا و الوزانی در جنوب لبنان انجام داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، بعد از اینکه حزب‌الله لبنان پایگاه رویسات العلم در کفرشوبا و مزارع شبعا را هدف قرار داد ارتش رژیم صهیونیستی حملات توپخانه‌ای را به اطراف شهرک‌های کفرشوبا و الوزانی در جنوب لبنان انجام داد.

منابع لبنانی اعلام کردند که انبار سلاح ارتش لبنان در نزدیکی بیمارستان میدانی نظامی در شهرک «عین ابل» هدف قرار گرفت.

همچنین صلیب سرخ لبنان یک زن مجروح را از شهرک ام التوت به بیمارستان منتقل کرد.

در همین راستا خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد که جمعه دو عملیات علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی انجام شد بدون اینکه هیچ گروهی مسؤولیت آن را برعهده بگیرد. یکی از این دو عملیات شلیک موشک به سمت شهرک «معلوت ترشیحا» در ۱۳ کیلومتری مرزها بود.

همچنین شب گذشته پادگان «آویویم» رژیم صهیونیستی با دو موشک هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان روز گذشته پایگاه الرادار در مزارع شبعا، پایگاه الراهب و پایگاه العباد را با موشک هدف قرار داد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی است.

این در حالی است که نبردهای شدید بین مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر امروز(شنبه) در شصت و چهارمین روز از جنگ غزه به ویژه در مناطق شهر خان یونس در جنوب و محله شجاعیه و اردوگاه جبالیا در شمال ادامه دارد. هواپیماها و توپخانه‌های اشغالگر به بمباران شدید محله‌های مسکونی شلوغ، در میان وضعیت فاجعه آمیز بهداشتی غزه ادامه می‌دهند. اشغالگران همچنین به حملات و تلاش برای نفوذ به سمت پروژه بیت لاهیا و اطراف بیمارستان العوده ادامه می‌دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"