کد خبر: ۷۰۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
گروه بین الملل: هفته گذشته، پاگانی اولین نسخه رودستر هایپرکار ایمولا را معرفی کرد و همزمان یک رویداد تجاری بزرگ را برگزار کرد: معرفی اوتوپیا در آسیا و اقیانوسیه.


گروه بین الملل: هفته گذشته، پاگانی اولین نسخه رودستر هایپرکار ایمولا را معرفی کرد و همزمان یک رویداد تجاری بزرگ را برگزار کرد: معرفی اوتوپیا در آسیا و اقیانوسیه.

به گزارش خبرخودرو، بنیانگذار هوراسیو پاگانی به همراه پسرش کریستوفر در اولین نمایش شرکت کرد و آن دو به سوالات نمایندگان رسانه ‌ها پاسخ دادند و به بلومبرگ گفتند که یک هایپرکار الکتریکی از پاگانی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.

بیشتر به لطف استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن، ایمولا رودستر جدید قبل از اضافه کردن تمام مایعات لازم، وزن خود را به 2 هزار و 776 پوند می رساند. از نظر وزن، این ارقام آن را در لیگ سوپرمینی قرار می دهند، اما بدیهی است که این یک هایپرکار قدرتمند با یک موتور V12 در زیر کاپوت است.

در واقع، وزن کم همیشه یکی از مهمترین مزیت های خودروهای پاگانی بوده است و به گفته هوراسیو، تغییر به پیشرانه الکتریکی باتری دار، تاثیر منفی بر وزن و عملکرد کلی خودرو خواهد داشت.

در طول اولین حضور اتوپیا در آسیا و اقیانوسیه در هنگ کنگ، هوراسیو همچنین صنعت خودرو را از منظر جهانی تر مورد بحث قرار داد. از وی در مورد صنعت خودروهای برقی چین پرسیده شد و گفت: قیمت خودرو نسبت به برندهای اروپایی ارزان‌تر است و به همین دلیل تولیدکنندگان خودروهای اروپایی باید توجه زیادی داشته باشند و تلاش زیادی برای ماندن در این بازار خاص داشته باشند.

این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار خودروهای برقی روی کره زمین را دارد و هوراسیو معتقد است "فرصت های زیادی برای برندهای چینی در بخش خودروهای برقی وجود دارد و در واقع آنها این کار را در مورد محصول و قیمت گذاری بسیار خوب انجام می دهند."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"