کد خبر: ۷۰۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
گروه بین الملل: وقتی تویوتا از FT-Se در نمایشگاه تحرک ژاپن رونمایی کرد، تنها عکس هایی از یک خودروی اسپرت کوچک شیرین با دو صندلی و بدون موتور احتراقی بود.


گروه بین الملل: وقتی تویوتا از FT-Se در نمایشگاه تحرک ژاپن رونمایی کرد، تنها عکس هایی از یک خودروی اسپرت کوچک شیرین با دو صندلی و بدون موتور احتراقی بود.

به گزارش خبرخودرو، مدیر پروژه گروه طراحی گازو ریسینگ گفت که نسخه تولیدی آن ممکن است پس از سال 2026 وارد شود. سایر منابع در داخل شرکت اشاره کردند که می تواند یک گیربکس دستی شبیه سازی شده داشته باشد.

FT-Se دارای موتورهای دوگانه است که یکی محور جلو و دیگری چرخ‌های عقب را برای تنظیم AWD با رفتار سوگیری عقب حرکت می‌کند. این موتورها آب خود را از یک بسته باتری نسل سوم «ویژه» می ‌گیرند، که خنک ‌سازی برای آن در طول یک دور برنامه‌ ریزی ‌شده پیست نوربرگ چالش ‌هایی را ایجاد می ‌کند.

جهنم سبز یکی از طولانی‌ ترین پیست‌ های مسابقه در جهان است زیرا طرح نوردشلایف ۱۲.۹۴ مایل (۲۰.۸۳ کیلومتر) طول دارد. طرح مورد استفاده برای مسابقه استقامت 24 ساعته حتی طولانی تر است، در 15.7 مایل (25.3 کیلومتر). مهندس ارشد FT-Se، فومیهیکو هازاما به TG گفت که این شرکت در حال حاضر یک زمان دور هدف را در ذهن دارد که فعلاً نمی‌خواهد آن را فاش کند.

او تخمین می ‌زند که شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در سه ثانیه انجام می‌دهد، بنابراین سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می‌تواند به کمتر از سه ثانیه برسد. پیش بینی می شود که سرعت آن به 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) برسد. اگرچه وزن خودرو همچنان یک راز باقی مانده است. گفته می‌شود بسته باتری جدید که در مرکز خودرو نصب شده، سبک‌تر از باتری فعلی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"