کد خبر: ۷۰۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

هلال احمر فلسطین هشدار داد که به دلیل تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره بمباران بیمارستان القدس، نوار غزه در آستانه یک فاجعه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد ابومصبح، سخنگوی هلال احمر فلسطین گفت، اگر سازمان‌های بین‌المللی برای لغو تصمیم رژیم صهیونیستی برای بمباران بیمارستان القدس وارد مداخله نشوند نوار غزه با یک فاجعه روبرو می‌شود. تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره بمباران این بیمارستان نقض قوانین بین‌المللی است.

وی گفت: بسیار دشوار است که این بیمارستان را تخلیه کرد چرا که صدها مجروح در داخل آن هستند. همچنین ۱۴ هزار آواره در نزدیکی این بیمارستان هستند که نگران تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره هدف قرار دادن این بیمارستان هستند.

رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) مجددا بیمارستان القدس وابسته به هلال احمر فلسطین در جنوب غرب غزه را به بمباران تهدید کرد.

این رژیم به مدیران این بیمارستان دستور داده که فورا آن را تخلیه کنند. بیش از ۴۰۰ بیمار در این بیمارستان هستند. حدود ۱۴ هزار آواره نیز به این بیمارستان به عنوان یک مکان امن پناه برده‌اند.

جنبش حماس ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفت، قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"