کد خبر: ۷۰۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
گروه بین الملل: وقتی پیت بریمی، تسلا مدل 3 مدل 2019 خود را خرید، مطمئن نبود که دوستش داشته باشد یا از آن متنفر باشد.


گروه بین الملل: وقتی پیت بریمی، تسلا مدل 3 مدل 2019 خود را خرید، مطمئن نبود که دوستش داشته باشد یا از آن متنفر باشد.

به گزارش خبرخودرو، برمی هرگز صاحب یک خودروی الکتریکی نشده بود و در حالی که او از ایده آن استقبال می کرد، واقعا نمی دانست چه انتظاری داشته باشد.

با این حال، پس از چهار سال مالکیت و بیش از 100 هزار مایل با کیلومترشمار، برمی دریافت که درایو الکتریکی را به غوغای V8های بزرگی که در طول سال‌ها در اختیار داشت ترجیح می‌ دهد و می‌ گوید که هرگز به احتراق داخلی بازنخواهد گشت.

یکی از جالب ترین موارد، هزینه کلی سوخت و نگهداری مدل 3 بود. برمی در مجموع کمتر از 7500 دلار برای برق شارژ خودرو خود و برای کلیه تعمیرات و نگهداری تا به امروز هزینه کرده است.

این هزینه کل در حال اجرا حدود 0.075 دلار در هر مایل است که بسیار کم است. به عنوان یک مقایسه سریع، صرف هزینه سوخت برای رانندگی یک سدان اسپرت احتراقی مشابه 100 هزار مایل - و این بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تعمیر و نگهداری یا تعمیر است.

پیت برنامه TeslaFi را دارد، بنابراین او سوابق تمام جلسات شارژ خود را دارد و به من گفت که 75٪ از کل شارژ او در خانه و با استفاده از کانکتور تلفن همراه تسلا که با خودرو ارائه می شود، انجام می شود. تسلا دیگر مانند سال ‌های متمادی کانکتور موبایل را به عنوان تجهیزات استاندارد با وسایل نقلیه خود در نظر نمی‌گیرد. مشتریانی که اکنون کانکتور موبایل تسلا را می خواهند باید آن را از فروشگاه تسلا سفارش دهند و قیمت آن 230 دلار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"