کد خبر: ۷۰۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
گروه بین الملل: دارندگان تسلا که قبل از پایان ماه از دوستان خود برای خرید تسلا استفاده می کنند، می توانند یک خودروی رایگان برنده شوند.


گروه بین الملل: دارندگان تسلا که قبل از پایان ماه از دوستان خود برای خرید تسلا استفاده می کنند، می توانند یک خودروی رایگان برنده شوند.

به گزارش خبرخودرو، این بخشی از برنامه تسلا است که مالکان را تشویق می‌کند تا در مورد برند صحبت کنند. "یک تسلا رایگان می خواهید؟ فقط یک دوست را برای خرید قبل از پایان ماه دعوت کنید."

این همان تبلیغی است که شرکت خودروسازی ایلان ماسک در تلاشی آشکار برای افزایش فروش به طرفداران خود ارائه می دهد، زیرا سه ماهه سوم در پایان سپتامبر به پایان می رسد.

تسلا یک برنامه وفاداری اجرا می کند که به موجب آن مالکان یک کد ارجاع منحصر به فرد را دریافت می کنند که می توانند با دوستان خود به اشتراک بگذارند. وقتی کسی اولین تسلا خود را با آن کد می‌خرد، هم خریدار و هم ارجاع‌دهنده مزایایی دریافت می‌کنند. ارجاع دهندگان می توانند از این طریق اعتبار جمع کنند، که می توانند آن را برای مواردی مانند ارتقاء نرم افزار و بازدید رایگان سوپرشارژر خرج کنند.

تسلا روز سه شنبه یک مزیت ارجاع جدید را برای مشتریان آمریکایی معرفی کرد. مالکانی که از دوستان خود برای خرید و تحویل یک تسلا جدید بین 19 سپتامبر تا 30 سپتامبر استفاده می کنند، به طور خودکار شانس برنده شدن مدل 3 پرفورمنس را دریافت می کنند که قیمت آن 53 هزار و 240 دلار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"