کد خبر: ۶۹۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
گروه بین الملل: مدل سال 2024 آئودی e-tron GT و آئودی RS e-tron GT افزایش جالبی در کارایی و برد EPA به ارمغان می آورد.


گروه بین الملل: مدل سال 2024 آئودی e-tron GT و آئودی RS e-tron GT افزایش جالبی در کارایی و برد EPA به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرخودرو، طبق رتبه‌بندی‌هایی که اخیراً منتشر شده است، هر دو نسخه دارای برد ترکیبی 249 مایل هستند که چندین درصد بیشتر از قبل (در مدل های 2022 و 2023) است.

براساس وب سایت این شرکت، برد بدون تغییر در بسته باتری افزایش یافته است، که همچنان دارای 93.4 کیلووات ساعت (قابل استفاده 83.7 کیلووات ساعت) است. مشخصات پیشرانه نیز از نظر توان خروجی یکسان به نظر می رسد و چرخه تست نیز یکسان است.

این موضوع باعث می‌شود به این فکر کنیم که دقیقاً چه چیزی به آئودی اجازه می‌دهد تا چند درصد کارایی و محدوده را بهبود بخشد. یک تغییر آیرودینامیکی؟ ممکن است این چیزی مربوط به نرم افزار واحدهای محرک باشد، به خصوص که آئودی از یک تنظیم نادر با یک گیربکس اتوماتیک دو سرعته عقب (جلو تک سرعته) استفاده می کند.

آئودی e-tron GT و پورشه تایکان دو مدل مرتبط مستقیم هستند که در گذشته به تفاوت قابل توجهی بین تست‌های شتاب 70 مایل در ساعت (تا 305 مایل) در دنیای واقعی و امتیاز برد ترکیبی EPA اشاره کردند. در مدل سال 2023، خانواده پورشه تایکان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کرد که موتور جلو را در صورت عدم نیاز برای بهبود کارایی و برد، خاموش می‌کند. ممکن است در مورد آئودی چیزی مشابه باشد.


برچسب ها: آئودی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"