کد خبر: ۶۹۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۷ تير ۱۴۰۲
گروه بین الملل: اوایل سال جاری، سوبارو برنامه های خود را برای تمرکز بر محصولات الکتریکی و برقی برای بازار ایالات متحده اعلام کرد.


گروه بین الملل: اوایل سال جاری، سوبارو برنامه های خود را برای تمرکز بر محصولات الکتریکی و برقی برای بازار ایالات متحده اعلام کرد.

به گزارش خبرخودرو، چندین خودروی الکتریکی جدید تا اواسط دهه روانه بازار خواهند شد و امیدواریم که آنها چیزی بیش از مدل‌های جدید تویوتا باشند. سوبارو برای اولین خودروی تولیدی بدون آلایندگی خود، لوگوی خود را روی تویوتا bZ4X گذاشت و نام آن را سولترا تغییر داد. این یک خودروی مناسب است، اما در تست گوزن چطور عمل می کند؟

km77.com در جدیدترین ویدئوی خود، سولترا را در آزمایش گوزن قرار داد تا بفهمد این شاسی بلند الکتریکی چقدر قابل مانور و پایداری است. به طور کلی، تست گوزن ارزیابی می کند که یک وسیله نقلیه خاص تا چه حد از مانعی که ناگهان ظاهر می شود فرار می کند، و هر چه سرعت آن بدون برخورد با مخروط بالاتر باشد، نتیجه کلی بهتر است. بیایید ببینیم سولترا چگونه این آزمایش را انجام می دهد.

خودرویی که در ویدیوی پیوست شده در بالای این صفحه مشاهده خواهید کرد، مربوط به مدل سال 2023 سولترا برای بازار اسپانیا است. این خودرو به یک پیشرانه دو موتوره با یک موتور برای محور جلو و دیگری برای محور عقب متکی است. خروجی سیستم ترکیبی 218 اسب بخار است، در حالی که انرژی در یک بسته باتری 71.4 کیلووات ساعتی ذخیره می شود تا مسافتی با تاییدیه WLTP تا 289 مایل (465 کیلومتر) با یک بار شارژ داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"