کد خبر: ۶۹۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان برنج کشاورزان در انبارها از دولت خواست تا واردات برنج به کشور متوقف شود.

به گزارش ایسنا، علی اصغر باقرزاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های قوه قضائیه و قضات این قوه، خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: ما به شما علاقه مندیم و دوست داریم دولت شما موفق باشد، اما درددلی نیز با شما داریم و شما باید قبول کنید که برخی مدیران شما ‌تصمیم‌های اشتباه می‌گیرند که این به شما و دولت شما و به اعتماد مردم که سرمایه اجتماعی نظام هستند لطمه وارد می‌کند.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مواضع وزیر گردشگری در مورد عفاف و حجاب را قابل نقد دانست و در مورد دیگری خاطرنشان کرد که لایحه رتبه‌بندی معلمان می‌توانست نقطه قوت دولت شما باشد که اینگونه نشد.

وی هم‌چنین عملکرد مدیران جهاد کشاورزی به خصوص در زمینه خرید برنج از کشاورزان را نقد کرد و گفت: ما موافق افزایش قیمت برنج نیستیم، بلکه ما با قیمت عادلانه و واقعی برنج موافقیم. کشاورزان ما سود و دستمزد نمی‌خواهند، امروز می‌خواهیم برنج به قیمت عادلانه خریداری شود. مشکل کشاورزان در سال رشد تولید برطرف شود. قیمت کود و سم بالا است. آن‌چه که هزینه شده به کشاورزان بدهند. انتظار داریم قانونی که از مرداد بر اساس آن واردات ممنوعیت قانونی دارد مجدد برگردد تا جبران مافات سال گذشته شود و برنجی که تا ماه آینده به بازار عرضه می شود با مشکل مواجه نشود.

نماینده مردم بابلسر شرایط آزادسازی سواحل را نیز مناسب ندانست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"