کد خبر: ۶۹۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: بی ام و این هفته نمایشگاهی به نام "بوم هوش مصنوعی الکتریکی" در آرت بازل رونمایی کرد.


گروه بین الملل: بی ام و این هفته نمایشگاهی به نام "بوم هوش مصنوعی الکتریکی" در آرت بازل رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، در «شاهکار هوش مصنوعی نهایی»، اولین باری است که اثر مجازی به یک تجربه هنری فیزیکی تبدیل می ‌شود. این نمایشگاه که بی ام و i5را به عنوان یک بوم پویا برای هنر مولد به نمایش می گذارد، شامل آثار هنرمندان معاصر است و تا 18 ژوئن 2023 برگزار می شود.

بی ام و انیمیشن‌ های سفارشی تولید شده توسط هوش مصنوعی را با استفاده از مدل‌هایی که بر روی مجموعه داده‌ای از آثار هنرمندان معاصر آموزش دیده‌ اند، توسعه داد. این مدل‌ های هوش مصنوعی بر اساس یک مدل بنیادی ساخته شده ‌اند که با بیش از 50 هزار تصویر که 900 سال از تاریخ هنر را در بر می‌ گیرد، آموزش دیده اند. هوش مصنوعی انیمیشن های انتزاعی جدیدی را بر اساس سبک های هنری کلاسیک و معاصر تولید می کند که سپس بر روی بی ام و  i5نمایش داده می شود.

"بوم هوش مصنوعی الکتریکی" از معماری هوش مصنوعی استایل GAN انویدیا استفاده می کند که برای برانگیختن سبک های هنری مختلف و تولید انیمیشن های انتزاعی در حال تکامل آموزش دیده است. با تغییر پارامترهای مختلف الگوریتم، هوش مصنوعی با آثار هنرمندان خاص سازگار می شود.

انیمیشن ها از طریق نقشه برداری بر روی بی ام و  i5ارائه می شوند که سبک متمایز و زیبایی شناسی هر هنرمند را در بر می گیرد. آینه ها انیمیشن ها را بهبود می بخشند و منعکس می کنند و تجربه ای همه جانبه را برای بینندگان فراهم می کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"