کد خبر: ۶۹۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: در میان سیل فزاینده شاسی بلندها و کراس اوورها، اشکودا با ارائه محصولات دیگر جایگاه خود را حفظ کرده است.


گروه بین الملل: در میان سیل فزاینده شاسی بلندها و کراس اوورها، اشکودا با ارائه محصولات دیگر جایگاه خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرخودرو، عکاس جاسوسی در اتریش کمتر از 36 عکس از دو نمونه اولیه گرفته است. یکی استیت است و دیگری لیفت بک.

اگر موقعیت دوربین جلوتر بود، احتمالاً یک موتور چهار سیلندر بنزینی یا دیزلی با حجم کمتر از 2.0 لیتر خواهیم دید. یک مدل پلاگین هیبریدی بخشی از خط تولید خواهد بود، اما هنوز یک خودروی الکتریکی کامل انتظار نمی رود. سوپرب جدید از نسخه به روز شده شاسی MQB فولکس واگن استفاده می کند و می تواند گیربکس دستی را کنار بگذارد و فقط به یک خودروی اتوماتیک تبدیل شود.

این به راحتی بهترین ظاهری است که تا به حال در لیفت بک داشته ایم و به این ترتیب، دیدن سبک استایل تکاملی مدل نسل بعدی آسان است. تغییرات اولیه در جلو با یک جلوپنجره هشت ضلعی بزرگتر، احاطه شده توسط چراغ های جلوی باریک و یک چانه مربع با دریچه های گوشه ای بزرگتر و عمودی انجام می شود. تغییرات نوری مشابهی در عقب به شکل لنزهای باریک‌تر انجام می‌شود، و اگر روی عکس‌های جاسوسی از پشت زوم کنیم، می‌توانیم طرح کلی چراغ‌ها را در زیر پوشش استتاری ببینیم. انتظار می رود مجموعه ای از فناوری های کمک راننده و سایر ویژگی ها با طراحی مجدد همراه باشد.

تیزرهای اخیر اشکودا به ما می ‌گوید که پوشش استتاری در پاییز حذف خواهد شد و نسل جدید سوپرب را برای مدل سال 2024 معرفی می‌ کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"