کد خبر: ۶۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: به نظر می رسد که ممکن است در شرکت هیوندای نوعی ارتباط نادرست وجود داشته باشد و خودروساز کره جنوبی واقعاً مطمئن نیست که با کانسپت عالیN ویژن 74چه کند.

گروه بین الملل: به نظر می رسد که ممکن است در شرکت هیوندای نوعی ارتباط نادرست وجود داشته باشد و خودروساز کره جنوبی واقعاً مطمئن نیست که با کانسپت عالیN  ویژن  74چه کند.

به گزارش خبرخودرو، تا آنجا که ما می دانیم این خودروی نمایشی به این زودی تولید نمی شود. با این حال، یکی از مدیران عالی رتبه هیوندای اخیراً گفت که این شرکت در مورد آینده این مدل "جدی" است.

مدیر ارشد هیوندای گفت که این شرکت در مورد تولید بالقوه مفهومN  ویژن  74جدی است. این با بیانیه هیوندای که در اوایل ماه جاری برای ما ارسال شد در تناقض است، بنابراین ما این اطلاعات جدید را با شک و تردید در نظر خواهیم گرفت.

با این حال، به نظر نمی رسد امید زیادی برای تولید یک کوپه اسپرت هیدروژنی الکتریکی از کره جنوبی وجود داشته باشد. گزارش قبلی از مانی تودی کره جنوبی ادعا کرد که نسخه قانونی خیابانی این خودرو قرار است در 27 می در سئول عرضه شود.

 با این حال، درک جویس، سخنگوی هیوندای گفت که این کانسپت صرفا یک پروژه یکباره باقی خواهد ماند. بعداً نماینده هیوندای این موضوع را تایید کرد.

ایده مفهومیN  ویژن  74در ابتدا از تیم مدیریت ارشد هیوندای گرفته شد، که احتمالاً می‌تواند به معنای کوتاه‌ تر شدن راه رسیدن به نسخه تولیدی باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"