کد خبر: ۶۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: باورش سخت است که نسل دوم جنسیس G80 سه سال از عمرش می گذرد.


گروه بین الملل: باورش سخت است که نسل دوم جنسیس G80 سه سال از عمرش می گذرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو به هیچ وجه قدیمی نیست، اما می دانیم که شرکت مادر این برند لوکس، هیوندای، گاهی اوقات در مورد به روز رسانی ها بسیار سریع حرکت می کند. به‌روزرسانی میان دوره‌ای برای سدان شیک به خوبی در حال انجام است، و این ویدیوی جاسوسی عمیق نمونه اولیه‌ای را ثبت می‌کند که صبورانه در یک پارکینگ سرپوشیده استراحت می‌کند.

ما همچنین می‌توانیم بخش‌هایی از قسمت پایینی را ببینیم که با دریچه‌های بریده‌شده در گوشه‌ها در مقابل دریچه‌های عریض خودروی فعلی، طراحی مجددی دارد. جلوپنجره محافظ جنسیس علامت تجاری باقی مانده است، اما با به‌روزرسانی‌های چراغ‌های جلو و فاسیا، می‌توان اندازه آن را کمی افزایش داد. ویژگی‌های افقی روی گلگیرهای جلو را می‌توان کمی تغییر شکل داد تا با تغییرات چراغ‌های جلو مطابقت داشته باشد، اما دیدن جزئیات دیگر در کنار آن دشوار است.

در عقب، چراغ های عقب نیز به روز به نظر می رسند. مدل فعلی از یک طرح تقسیم شده استفاده می‌کند که در آن نوار بالایی بیشتر از قسمت پایینی بدنه امتداد دارد، اما به‌روزرسانی می‌تواند شکل متقارن‌تری داشته باشد. علاوه بر این، نمای عقب و صندوق عقب می‌توانند خطوط بدنه واضح‌تری داشته باشند، اما پوشش استتاری تشخیص آن را دشوار می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"