کد خبر: ۶۸۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: در دنیایی که خودروهای سدان و هاچ بک در حال ناپدید شدن هستند، نیسان سنترا هنوز وجود دارد.


گروه بین الملل: در دنیایی که خودروهای سدان و هاچ بک در حال ناپدید شدن هستند، نیسان سنترا هنوز وجود دارد.

به گزارش خبرخودرو، این برند ژاپنی در سال 2022، تعداد 77 هزار و 123 دستگاه سنترا را در ایالات متحده فروخت که کاهش قابل توجهی در مقایسه با سال گذشته تقریباً 40 درصد بود، اما همچنان به اندازه کافی برای سومین پرفروش در خط تولید نیسان است. اکنون، می‌بینیم که یک به‌روزرسانی میان چرخه در راه است.

منابع جاسوسی معتقدند که این یک مدل اسپرت SR است که با سقف مشکی مشخص شده است که در حال حاضر در سطوح پایین تر ارائه نمی شود. پوشش های استتاری در گوشه های فاشیا می تواند به معنای از بین رفتن لامپ های رانندگی باشد.

به اعتبار این خودروساز، پوشش‌های استتاری در جلو به خوبی جزئیات مربوط به تغییرات احتمالی در جلوپنجره را پنهان می‌کنند. با زوم بسیار نزدیک، هیچ شکستی در خط افقی بدنه که بین گوشه های بالایی چراغ های جلو قرار دارد، مشاهده نمی کنیم. مدل فعلی دارای قوس کمی در وسط است تا جا برای نشان برجسته نیسان باز شود، بنابراین قطعاً تغییراتی در جلوپنجره وجود دارد. ما معتقدیم که طراحی V-motion هنوز وجود دارد، اما به یک نمای پایینی بازطراحی شده متصل می شود.

نیسان در حفظ اسرار خوب است. این غیر معمول نیست که یک نمونه اولیه را فقط چند هفته یا حتی چند روز قبل از رونمایی در انظار عمومی مشاهده کنید. این احتمالاً یک خودروی مدل سال 2024 است، بنابراین ما انتظار داریم که زودتر از آن به طور رسمی معرفی شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"