کد خبر: ۶۸۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: پورشه پانامرا در حال طراحی مجدد است و مجموعه ای از عکس های جدید نشان می دهد که این خودروساز به توسعه این مدل ادامه می دهد.


گروه بین الملل: پورشه پانامرا در حال طراحی مجدد است و مجموعه ای از عکس های جدید نشان می دهد که این خودروساز به توسعه این مدل ادامه می دهد.

به گزارش خبرخودرو، ظاهر این خودرو تفاوت چندانی با خودروی فعلی ندارد، اما یک بازرسی دقیق نشان می‌دهد که چندین تغییر ظاهری در پشت پوشش‌های هوشمندانه پورشه پنهان شده‌اند.

عکس‌های جدید همچنین بهترین نگاه ما را به کابین بازسازی‌شده پانامرا ارائه می‌ کنند. طراحان پورشه به وضوح از تایکان الکتریکی الهام گرفتند و یک دسته ابزار دیجیتال گسترده را پشت فرمان قرار دادند. پانامرا از کلید تعویض دندهتایکانروی داشبورد کنار صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی منظره استفاده می کند.

جایی که این دو با کنسول مرکزی در زیر دریچه‌هایHVACقرار دارند. پانامرا دارای یک ردیف سوئیچ و دو ردیف دکمه لمسی خازنی است. پورشه بقیه داشبورد را پنهان کرده است و ما انتظار داریم که این بدان معناست که در برخی از تریم ها صفحه نمایش سرنشینان جلو را در اختیار خواهد داشت.

پانامرا سعی می کند تغییرات ظاهری بیرونی خود را زیر برچسب ها و نوارها پنهان کند، اما ما معتقدیم که این مدل چراغ های جلوی تغییر شکل یافته، سپرهای جلو و عقب جدید و چراغ های عقب اصلاح شده دریافت خواهد کرد. این یک به روز رسانی استایل تکاملی خواهد بود. عکس‌ها دو تریم مختلف پانامرا را نشان می‌دهند که هر کدام دارای سپرها و لوله‌های اگزوز منحصربه‌فرد هستند، زیرا چندین گزینه پیشرانه باید در دسترس باشد.

ما نمی دانیم که پورشه چه زمانی قصد دارد پانامرا جدید را معرفی کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"