کد خبر: ۶۸۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: ولوو اعلام کرده است که دیگر سفارشات جدیدی برای EX90 نمی پذیرد.



گروه بین الملل: ولوو اعلام کرده است که دیگر سفارشات جدیدی برای EX90 نمی پذیرد.

به گزارش خبرخودرو، دلیل این امر این است که تقاضای قوی از ظرفیت تولید شرکت فراتر رفته است و با "استقبال فوق العاده" به مارک متعلق به جیلی اجازه می دهد اولین دوره تولید برنامه ریزی شده را به فروش برساند. اگر جزو اولین پذیرندگان نیستید، خودروساز سوئدی می‌گوید به زودی دفترچه‌های سفارش را بازگشایی می‌کند، بدون اینکه بازه زمانی دقیقی ارائه کند.

این شاسی بلند بزرگ برقی قرار است در سه ماهه پایانی سال جاری تولید شود و در چارلستون، کارولینای جنوبی و همچنین در چنگدو، چین مونتاژ شود. برخلاف سایر خودروسازان که با خوشحالی سفارش شما را می گیرند و شما را مجبور می کنند یک یا حتی دو سال برای تحویل گرفتن صبر کنید، ولوو عملگراتر است. EX90 جایگزین XC90 نمی شود زیرا در آینده قابل پیش بینی با موتورهای احتراقی به فروش می رسد.

ولوو یکی از اولین خودروسازانی بود که برنامه‌های خود را برای خط تولید فقط الکتریکی تا پایان دهه اعلام کرد. برای رسیدن به این هدف، قصد دارد با عرضه حداقل یک مدل تا سال 2025، خودروهای برقی اضافی را روانه بازار کند. گزارشی از رویترز از اوایل فوریه ادعا کرد که حداقل 6 خودرو بدون موتور احتراقی تا سال 2026 معرفی خواهند شد. همه آنها شاسی بلند نیستند. همانطور که این شرکت گفته است به طور کامل از سدان ها و واگن ها دست نمی کشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"