کد خبر: ۶۸۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
گروه بین الملل: در اوایل فوریه امسال، ما اولین عکس‌های جاسوسی یک خودروی الکتریکی آینده را از سانگ یانگ به اشتراک گذاشتیم.


گروه بین الملل: در اوایل فوریه امسال، ما اولین عکس‌های جاسوسی یک خودروی الکتریکی آینده را از سانگ یانگ به اشتراک گذاشتیم.

به گزارش خبرخودرو، سازنده شاسی بلند کره جنوبی اکنون اولین تصاویر کاملاً افشاگر و رسمی را از آفرود برقی با نام تورس EVX منتشر کرده است. هنوز همه جزئیات مشخص نیست، اما خودروساز هر آنچه را که می‌خواهیم بدانیم در 30 مارس در نمایشگاه تحرک سئول 2023 به ما خواهد گفت.

در یک نگاه، تورس الکتریکی بسیار شبیه برادر احتراقی خود است که در ژوئن گذشته عرضه شد. مشخصات جانبی تقریباً بدون تغییر است، اما تفاوت های عمده ای در جلو وجود دارد. فاسیای مدل باتری‌دار تا حدودی شیک‌تر با شش نقطه LED در وسط بین چراغ‌های LED در گوشه‌های قسمت بالایی است. تورس با ICE، به نوبه خود، رویکرد سنتی تری با چراغ های جلو به جای آن چراغ های LED در مدل الکتریکی دارد.

این خودروی الکتریکی از یک بسته باتری با ظرفیت قابل استفاده 55.3 کیلووات ساعت استفاده می کند که به آن تا 211 مایل (340 کیلومتر) برد بین دو بار شارژ اندازه گیری شده توسط چرخه WLTP می دهد. با توجه به ظاهر خشن تر و ابعاد بزرگ تر تورس EVX، اگر شاهد برخی ارتقاء سخت افزاری و احتمالاً نسخه تمام چرخ متحرک باشیم، تعجب نخواهیم کرد. مطمئناً در 30 مارس بیشتر می دانیم پس با ما همراه باشید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"