کد خبر: ۶۲۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: به نظر می رسد موتور سانگ یانگ موج افزایش شاسی بلندهای جعبه ای را از دست نخواهد داد.


گروه بین الملل: به نظر می رسد موتور سانگ یانگ موج افزایش شاسی بلندهای جعبه ای را از دست نخواهد داد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت یک کانسپت طراحی به نام X200 را اعلام کرده است که اگر به اندازه کافی به آن نگاه کنید، کاملاً آشنا به نظر می رسد. مصرف کنندگان به سمت کراس اوورها و شاسی بلندها هجوم می آورند و خودروسازان در حال ارائه خودروهای کراس اوور با ظاهری سخت و آفرودهای توانمند هستند زیرا مشتریان اولویت خود را برای عملکرد و سبک می دهند.

جدیدترین ساخته سانگ یانگ در مقایسه با دیگر پیشنهادات جعبه ای مانند فورد برونکو، جیپ رانگلر، سوزوکی جیمنی و جیپ رنگید قرار دارد. جزئیات مربوط به سانگ یانگ X200کمیاب است زیرا این کانسپت فقط پیش نمایش طراحی شاسی بلند را نشان می دهد و به نظر می رسد از زیبایی خاصی برای رقابت برخوردار است. با این حال، جلوبندی شبیه جلوپنجره هفت شکاف است که از ویژگی های بارز طراحی جیپ است. چرخ ها به گوشه ها رانده می شوند تا برآمدگی های کوتاه و زاویه دید عالی و خروجی داشته باشند.

سانگ یانگ X200بر اساس فلسفه طراحی این شرکت ساخته شده است. بخشی از این معادله شامل پیشرانه های "دوستدار محیط زیست" خواهد بود. با این حال، سانگ یانگ در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح نداد که چه مواردی می تواند برای X200 باشد. این شرکت در حال کار بر روی یک شاسی بلند کاملاً الکتریکی به نام J100 است که قرار است از سال 2022 وارد مرحله تولید شود، بنابراین اگر X200 نوعی خودروی الکتریکی ارائه دهد، تعجب نخواهیم کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"