کد خبر: ۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۰ مهر ۱۳۸۵
به گزارش خبرنگارخبرخودرو ،دهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت خودرو و قطعات يدكي با حضور ‪ ۴۴۰شركت داخلي و خارجي از امروز " دوشنبه" به مدت پنج روز در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تبريز ، برگزار مي‌شود.

دهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت خودرو و قطعات يدكي برگزار مي‌شود

به گزارش خبرنگارخبرخودرو ،دهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت خودرو و قطعات يدكي با حضور ۴۴۰شركت داخلي و خارجي از امروز " دوشنبه" به مدت پنج روز در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تبريز ، برگزار مي‌شود.

براساس گزارش روز دوشنبه ستاد خبري دهمين نمايشگاه صنعت خودرو و قطعات يدكي، همزمان با نمايشگاه يادشده، هفتمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين ابزار و برش و سومين نمايشگاه بين‌المللي صنايع فولاد، معادن فلزي و ريخته‌گري، متالورژي و تجهيزات وابسته در محل يادشده، برگزار مي‌شود.

مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي تبريز بااشاره به همزمان بودن سه نمايشگاه گفت: همزمان بودن اين سه نمايشگاه به دليل ارتباط آنها با صنعت خودرو، توليد قطعات يدكي و ماشين ابزار مي‌باشد و در واقع نمي‌توان آنها را از هم تفكيك كرد.

به گفته "حبيب ماهوتي" در اين نمايشگاه شركتهاي معتبر داخلي از جمله ايران خودرو،سايپا، پارس خورو و همچنين شركتهايي ازكشورهاي آلمان، تركيه ، اتريش، بلژيك، سوئد، كانادا، امارات متحده عربي، تايوان ،چين و... شركت دارند.

وي در مورد سالنهاي نمايشگاه اظهار داشت: سالنهاي امير كبير، ستارخان ،آذربايجان، پروين و شهريار به نمايشگاه صنعت خورو و قطعات يدكي اختصاص يافته است.

ماهوتي افزود: سالنهاي مربوط به شركتهاي خارجي و شركتهاي معتبر داخلي از يكديگر جدا نيستند و به طور مختلط توليدات آنها درمعرض ديد علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

ماهوتي با اشاره به استانهاي شركت‌كننده در نمايشگاه تصريح كرد: استان -هاي آذربايجان شرقي وغربي،تهران،خراسان رضوي، اصفهان،اردبيل، مازندران، فارس و ... ، در اين نمايشگاه حضور دارند.

وي سپس هدف از برگزاري نمايشگاه يادشده را افزايش توان صادراتي خودرو سازان كشور دانست و گفت: صنايع كشور بايد به تجهيزات نوين مجهز و براي دستيابي به فناوري روز با ديگر كشورها، تبادل نظر و هم انديشي كنند.

ماهوتي در پايان اظهار داشت : شركتهاي داخلي و خارجي آخرين دستاوردهاي خود را در مورد انواع فولادهاي آلياژي، قطعات خودرو،ابزارهاي برش،رادياتور ،اتصالات هيدروليك،باطري خودرو و برخي ابزارهاي صنعتي ديگر دراين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"