کد خبر: ۶۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
گروه بین الملل: پورشه یک میلیون یورو برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه اهدا خواهد کرد.


گروه بین الملل: پورشه یک میلیون یورو برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه اهدا خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت کمک مالی خود را به دوچلند هیلفت انجام داد. همچنین از نیروی کار خود نیز می‌خواهد که مشارکت کنند.

اولیور بلوم، رئیس هیئت اجرایی پورشه AG گفت: "فکر ما با قربانیان و همه کسانی است که اعضای خانواده، دوستان، یا خانه و زندگی خود را در این فاجعه ویرانگر از دست داده اند."

این زمین لرزه در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه در 6 فوریه حوالی ساعت 4 صبح به وقت محلی زمانی که اکثر مردم هنوز در خواب بودند رخ داد. زمین لرزه اولیه ویرانگر 7.8 ریشتر بود و بیش از 1000 پس لرزه ساعاتی پس از زلزله اولیه منطقه را لرزاند. با این حال، 9 ساعت پس از اولین پس لرزه، پس لرزه ای غیرمعمول با قدرت 7.7 ریشتر باعث تخریب بیشتر شد و تلاش های امداد و نجات را در سراسر منطقه که در حال انجام بود، پیچیده کرد.

به گزارش سی ان ان، شمار قربانیان این زمین لرزه تا امروز به 23 هزار نفر رسیده است. تعداد قربانیان تنها در ترکیه به بیش از 20 هزار نفر رسیده است. امدادگران چهار روز پس از زلزله همچنان به یافتن افراد زنده در زیر آوار ادامه می دهند و پرسنل اورژانس را امیدوار می کند که افراد بیشتری را زنده بیابند. با این حال، زمان برای این تلاش‌های نجات ضروری است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"