کد خبر: ۶۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
گروه بین الملل: بدون شک در چند سال اخیر چیزهای زیادی در لوتوس تغییر کرده است.


گروه بین الملل: بدون شک در چند سال اخیر چیزهای زیادی در لوتوس تغییر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، هنگامی که غول خودروسازی چینی جیلی در سال 2017 برند نورفولک را در دست گرفت، بلافاصله تغییری در چشم انداز اعمال شد. به جای تمرکز بر خودروهای اسپرت بنزینی سبک وزن، جیلی می‌خواست لوتوس با تبدیل شدن به یک پیشرو در فضای لوکس خودروهای الکتریکی، خود را در آینده ثابت کند.

از این رو هایپرکار تمام الکتریکی اویجا به عنوان یک مدل هاله ای برای این برند ساخته شد. در همین حال، خودروی اسپورت امیرا با پیشرانه سنتی در تلاشی برای حفظ علاقه مندان و همچنین نشان دادن سبک طراحی نسل بعدی لوتوس عرضه شد.

با این حال، التر آینده بدون شک گل سرسبد این برند خواهد بود. یک شاسی بلند الکتریکی لوکس با برد 373 مایل، امتیاز پایه 85 هزار دلاری التر باید تضمین کند که فروش آن در تعداد نسبتاً قوی است.

در اوایل این هفته مشخص شد که لوتوس از طریق یک شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) وارد بورس خواهد شد. در این معامله ارزش لوتوس به 5.4 میلیارد دلار می رسد و سهامداران فعلی (بزرگترین آنها جیلی) 89.7 درصد از سهام را حفظ می کنند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"