کد خبر: ۶۸۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
گروه بین الملل: فولکس واگن توارگ در حال آماده شدن برای به روز شدن در میانه چرخه خود است.


گروه بین الملل: فولکس واگن توارگ در حال آماده شدن برای به روز شدن در میانه چرخه خود است.

به گزارش خبرخودرو، عکس‌ های جاسوسی جدید نشان می ‌دهند که خودروساز در حال آزمایش شاسی بلند به ‌روز شده است، اما برچسب ‌هایی که به خوبی قرار گرفته ‌اند تلاش می ‌کنند تا تغییرات را پنهان کنند. توارگ به روز شده دارای طراحی اصلاح شده خواهد بود، اما تغییر کاملی نخواهد داشت. مشتریان باید منتظر تغییرات ظریف در ظاهر بیرونی و تغییرات جزئی در کابین باشند.

این که آیا فولکس واگن تغییراتی در پیشرانه توارگ ایجاد خواهد کرد یا نه، یک معما باقی مانده است. قوی ترین موتور موجود یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ همراه با یک موتور الکتریکی است. این مجموعه 456 اسب بخار (340 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور در توارگ R تولید می کند.

در عقب، توارگ شبیه مدل فعلی است. به نظر می ‌رسد چراغ‌های عقب همان قسمت‌های داخلی را حفظ می‌کنند، و ما نمی ‌توانیم هیچ برچسبی را ببینیم که تلاش می‌ کند یک طراحی جدید را پنهان کند. در حالی که این خودروی آزمایشی از لوله ‌های اگزوز ذوزنقه ‌ای مانند توارگ R بهره می ‌برد، اما فاقد اسپویلر سقفی قوی ‌تر در صندوق عقب است. در داخل، ما انتظار نداریم فولکس ‌واگن به‌ روزرسانی‌ های قابل توجهی انجام دهد، اما عکس ‌های قبلی نشان می‌دهند که خودروساز تلاش می‌کند داشبورد را پنهان کند، بنابراین ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد.

فولکس واگن توآرگ را در ایالات متحده عرضه نمی کند، در عوض اطلس را به مصرف کنندگان آمریکایی می فروشد. نسل فعلی توارگ در سال 2018 وارد تولید شد و این نمونه به‌ روزرسانی میان چرخه این مدل است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"