کد خبر: ۶۷۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
گروه بین الملل: هنسی قصد دارد تا سری ونوم F5را با یک مشتق جدید که قرار است اواخر امروز معرفی شود، متنوع کند.


گروه بین الملل: هنسی قصد دارد تا سری ونوم F5را با یک مشتق جدید که قرار است اواخر امروز معرفی شود، متنوع کند.

به گزارش خبرخودرو، این تیونر مستقر در تگزاس در رسانه های اجتماعی تصویری تیزر از هایپرکار جدید خود منتشر کرد که به نظر می رسد نسخه ای برای پیست باشد. علاوه بر این، ما همچنین متوجه یک سقفی هستیم که به ما می گوید به جای ونوم F5رودستر معرفی شده در سال 2022، با یک مشتق مبتنی بر کوپه روبرو هستیم.

اگر ما واقعاً به دنبال یک نسخه متمرکز بر مسیر هستیم، این نسخه‌ای نیست که مانع 300 مایل در ساعت را بشکند. در عوض، هنسی احتمالاً در حال توسعه یک ونوم F5است که حداکثر سرعت مطلق را در اولویت کمتری برای تمرکز بر عبور سریع از پیچ‌ها قرار می‌دهد. جان هنسی نزدیک به دو سال پیش در مصاحبه ای با مجله Top Gear به نسخه ای شبیه GTR با نیروی پایین اشاره کرد. ممکن است این باشد؟ به زودی متوجه می شویم.

هنسی پیشنهاد کرده است که ونوم F5را به پیست نوربرگ می برد تا یک دور سریع را تنظیم کند و به نظر می رسد این نسخه جدید ابزار ایده آلی برای مقابله با این پیست است. متخصص بازار پس از فروش که به خاطر خودروهای عضلانی پرقدرت خود شناخته می‌شود، یک دور زیر هفت دقیقه‌ای را هدف قرار می‌دهد.

هنسی در حال ساخت 24 کوپه و 30 دستگاه رودستر است که بیش از 20 دستگاه در سال 2023 ساخته و تحویل می شود. ونوم F5 کوپه 2.1 میلیون دلاری مدت هاست که فروخته شده است در حالی که برخی از جایگاه های ساخت F5 رودستر 3 میلیون دلاری هنوز در دسترس هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"