|
گروه بین الملل: جنرال موتورز دو دهه قبل از اینکه کارلوس تاوارس تاوارس سکان هدایت پژو-سیتروئن (PSA) را به دست گرفت و بازوی اروپایی جنرال موتورز را خریداری کرد، در واحد اوپل/واکسهال اروپایی خود ضرر کرده بود.
به گزارش خبرخودرو، تاوارس اوپل/واکسهال را در یک سال به سود خود بازگرداند. با گذشت 18 ماه از "ادغام" PSA با فیات-کرایسلر، دیگر داستان های روز رستاخیز را از برخی از فروشگاه های همیشه مشکل دار زیر چتر جدید نمی شنویم. همه ایتالیاییها - آلفارومئو، آبارث، فیات، لانچیا، مازراتی - میگویند که خوب کار میکنند، آلفارومئو دوباره به سود قبلی بازگشته و محدودهای را طراحی میکند که در دسترستر و داشتن آن سرگرمکنندهتر باشد.
پس از تسلط تاوارس بر اصول اولیه، می داند چگونه یک برند را تغییر دهد، چیزی که همه خودروسازان ایتالیایی به آن نیاز دارند. روسای آمریکای شمالی آلفارومئو گفتند که هنوز در حال ایجاد پایه های یک انقلاب هستند. با انجام این کار، این برند بیشتر شبیه خودروساز ممتازی است که از زمان بازگشت خود در سال 2008 در آرزوی آن بوده است.
وینسنت نویربنت، معاون برنامهریزی و تحول محصول آلفارومئو در این قاره، گفت که این خودروساز در حال کار بر روی یک برنامه 10 ساله است تا خود را بهعنوان برند ممتاز جهانی استلانتیس زیر سطح لوکس مازراتی قرار دهد.