کد خبر: ۶۷۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱
گروه بین الملل: برتونه شرکت طراحی خودروهای افسانه ‌ای مانند لانچیا استراتوس، آلفا رومئو مونترال و لامبورگینی کانتاش است.


گروه بین الملل: برتونه شرکت طراحی خودروهای افسانه ‌ای مانند لانچیا استراتوس، آلفا رومئو مونترال و لامبورگینی کانتاش است.

به گزارش خبرخودرو، برتون در سال 2014 اعلام ورشکستگی کرد و برند فروخته شد و بیش از یک قرن طراحی خودرو را به پایان رساند. اکنون به لطف برادران ریچی که اخیراً برتونه را خریداری کرده اند و در حال برنامه ریزی برای بازگشت پیروزمندانه شرکت نمادین هستند، همه چیز برای برتونه رو به بهبود است.

ظاهراً این بازگشت به زندگی شامل یک ابرخودروی جدید برتونه است. ما دوست داریم همه چیز را در مورد آن به شما بگوییم، اما همه چیزهایی که داریم تعدادی عکس تیزر است که از وب سایت برتونه گرفته شده است. در آنجا، یک ویدیوی کوتاه خواهید دید که اجمالی از چیزی که شبیه یک ابرخودروی موتور وسط است، دماغه ‌ای کوتاه و یک جناح عقب عریض با نوارهای جانبی به وضوح قابل مشاهده است. البته، این روزها این امکان وجود دارد که خودروی جدید بتواند از یک پیشرانه الکتریکی استفاده کند، اگرچه طراحی قطعاً شبیه به یک موتور احتراقی است. هیچ اطلاعاتی در مورد این خودروی جدید در دسترس نیست. در واقع، وب سایت جدید برتونه اصلاً اشاره ای به خودرو نکرده است.

برتون همچنین یک حساب کاربری در اینستاگرام راه اندازی کرد و تصاویری از گذشته این شرکت را با این خودروی جدید و ناشناخته به اشتراک گذاشت.

برتون که توسط جووانی برتونه در سال 1912 تأسیس شد و در تورین مستقر بود، به عنوان یک شرکت کالسکه شروع به کار کرد. تمرکز به طراحی خودرو در دهه 1920 تغییر کرد و فیات و لانچیا جزو موفقیت‌های اولیه آن بودند. دوران پس از جنگ شاهد شکوفایی برتونه بود و با برندهای ایتالیایی متعددی مانند آلفارومئو، فراری و البته لامبورگینی کار می کرد.


اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"