کد خبر: ۶۷۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
گروه بین الملل: آیا خودروهای برقی واقعا آینده صنعت خودرو هستند؟


گروه بین الملل: آیا خودروهای برقی واقعا آینده صنعت خودرو هستند؟

به گزارش خبرخودرو، خودروسازان در حال انجام برنامه ریزی های بزرگ با باتری هستند، اما در حال بررسی سایر فناوری های جایگزین نیز هستند. پورشه روی سوخت های مصنوعی سرمایه گذاری کرده است و این تلاش ها در حال پیشرفت است.

با این حال، برنامه‌هایی برای افزایش تولید eFuel تا اواسط دهه وجود دارد که پیش ‌بینی می‌شود تا 55 میلیون لیتر در سال تولید شود. این شرکت انتظار دارد ظرفیت آن دو سال بعد به 550 میلیون لیتر افزایش یابد. این 145 میلیون گالن و کاهش مصرف سوخت است، اما این یک شروع است.

پورشه تولید سوخت مصنوعی را آغاز می کند

در حالی که eFuels به پورشه کمک می کند تا به هدف خود مبنی بر خنثی سازی کربن، که می خواهد تا سال 2030 به آن برسد، دست یابد، مزایای دیگری نیز خواهد داشت. سوخت ‌های مصنوعی می ‌توانند به بیش از 1.3 میلیارد خودرو با موتورهای احتراق داخلی که برای چندین دهه در جاده ‌ها خواهند بود، کمک کند.

مایکل اشتاینر، عضو هیئت اجرایی توسعه و تحقیقات پورشه، گفت که eFuels به صاحبان خودروهای موجود جایگزینی تقریباً بدون کربن ارائه می دهد و به خودروساز کمک می کند تا خودروهای ICE خود را، قدیمی و جدید، در جاده نگه دارد.

سوخت های مصنوعی و جایگزین های BEV چیز جدیدی نیستند. آئودی دیزل مصنوعی را در سال 2010 آزمایش کرد و خودروسازان هنوز در حال سرمایه گذاری و توسعه خودروهای هیدروژنی هستند. یک سناریوی محتمل آینده‌ ای است که در آن فناوری ‌های متعدد به نحوه رفت و آمد ما کمک می‌کنند، با BEV، هیدروژن و eFuel همگی برای کاربردهای مختلف در دسترس هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"