کد خبر: ۶۷۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱
گروه بین الملل: لامبورگینی هوراکان استراتو اولین حضور جهانی خود را در میامی فلوریدا در جریان جشنواره آرت بازل انجام داد.


گروه بین الملل: لامبورگینی هوراکان استراتو اولین حضور جهانی خود را در میامی فلوریدا در جریان جشنواره آرت بازل انجام داد.

به گزارش خبرخودرو، برای ارائه ابرخودروی آماده رالی به خریداران بالقوه در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا)، این شرکت این خودرو را در سالن شناور خود در خلیج دوحه قطر به نمایش گذاشت.

لامبورگینی نیز رنگ این استراتو را از میامی تغییر داد. این یکی بدنه خطوط قرمز و سبز دارد که پرچم ایتالیا را تداعی می کند. گلگیر مشکی و رکاب های جانبی در مقابل رنگ های روشن بیرونی تضاد دارند.

لامبورگینی هوراکان استراتو با رنگ‌ های پرچم ایتالیا وارد قطر شد

ارائه در دوحه به مشتریان بالقوه اجازه داد تا با اعضای تیم شخصی سازی لامبورگینی ملاقات کنند تا ظاهر استراتو خود را تصور کنند. مشتریان بیش از 350 رنگ و روکش بیرونی برای انتخاب داشتند. همچنین 60 گزینه روکش چرمی وجود داشت.

استراتو دارای سیستم تعلیق 1.7 اینچی (4.32 سانتی متری) است. این خودرو بر روی چرخ‌ های 19 اینچی با لاستیک ‌های منحصربه‌ فرد بریج استون دوئلر AT002سوار می‌شود.

موتور 5.2 لیتری V10 است که 602 اسب بخار (449 کیلووات) قدرت و 413 پوند فوت (560 نیوتن متر) گشتاور دارد. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قدرت را به یک سیستم چهار چرخ متحرک می فرستد. پیشرانه خودرو را در 3.4 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت 162 مایل در ساعت (261 کیلومتر در ساعت) می رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"